Android Auto

Auto kupiłem w lipcu 2018 , według serwisu produkcja listopad 2017 nic o tym nie wiem czy przed wydaniem było coś w aucie robione nie wiem też na jaki rynek go wyprodukowano jeśli koledzy macie czas i chęci proszę o ewentualne sprawdzenie tego egzemplarza , podaję VIN ZARFAHBNXJ7C03901.

niestety ePer dostepny dla wszystkich obecnie konczy sie gdzies w polowie 2017r, wiec VIN nic nie daje. zmiana na europe byla gdzies w listopadzie 2017, widocznie sie juz zalapales, ale jeszcze na wersje firmwaru ktora nie wspomaga AA/CP. na samym poczatku 2018r juz do salonow zjezdzaly auta z firmwarem 056.xxx.xxx w ktorych bylo AA/CP.
jak Ci zalezy to wgrywaj 085.xxx.xxx wymien hub USB (ok 1tys kosztuje), zaktywuj w ASO AA/CP.

Jeszcze raz dzięki , jeśli nie jest to dla ciebie problemem to gdzie mogę wymienić hub z USB , przepraszam ale jestem zupełnie zielony w tych sprawach.

hub kupujesz i zakladasz sam albo zlecasz serwisowi. na alfaowner kolega moj (kgb) w stelvio montowal:
https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giulia/1049185-software-andamp-map-update-thread-27.html#post17428009

musisz miec podwojny hub usb, bo tam wychodzi na to ze jest chip z licencja na AA/CP, bez niego sie nie odpali. hub niestety podrozal, wczesniej byly po ok ERU250, teraz ok EUR350. nowy numer wg tego co mi pisal kgb to 156147799, stary gdzies w watkach (moze i tym wczesniej) wklejalem.

potem tylko potrzebujesz aktywowac w module ETM ustawienie Car Play, ale to tylko na Witech2 a takie maja w ASO wlasciwie tylko. No chyba ze dopiszesz sie na te grupowe retrofity ktore w czerwcu organizuje niegowic z gosciem z Wloch z Eurocompulsion (Warszawa, Wroclaw, Katowice). poczytaj sobie watek, moze sie jeszcze dopniesz, choc nie wiem czy nie jest juz lista zamknieta:
http://www.forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio/166437-_giulia_stelvio_acc_manetki_apple_car_play_race_mode_kamera_cofania_retrofit_etc_.html

u goscia graty sa taniej, wg ceny jaka podal na grupowa akcje chce EUR250.