[159] Kierownica z Giuli do 159

Dario1999

Nowy
Auto
Alfa 159
Witam.Mam pytanie czy istniałaby możliwość wsadzenia kierownicy z Giuli do 159, czy działały by przyciski funkcyjne, czy będą jakieś problemy. Bardzo mi się ona podoba a jestem laikiem w tych sprawach także jeżeli ktoś orientuje się lub chciał zrobić coś podobnego zapraszam do dyskusji.

tak, wszystko pasuje idealnie! tempomat działa, sterowanie głosem i start silnika! sprawdzone, w Giulii działa:)

- - - Updated - - -

możesz zakładać

Super w takim razie kupuje kierownicę i zaprowadzam do mechanika na montaż.Mysle że będzie się prezentować kozacko

nie zapomnijcie do kierownicy dokupić sobie Giulii :D

- - - Updated - - -

pytanie, którym guzikiem wtedy odpalać a którym gasić silnik...???

Tym, którym teraz to robisz. Jeśli już to kwestia czy da się zaadaptować przyciski funkcjonalne dla 159, poduszkę powietrzną. Chociaż gdyby się postarać to pewnie uruchamianie przyciskiem na kierownicy też dałoby się ogarnąć.

Nie chodzi już o same przyciski nie wszystkie muszę działać oby kierownice dało się podpiąć aby w pełni spełniała swoje funkcje i to jak dla mnie wystarczy

Bardziej proponuję zrobić sobie swoją kierownicę w stylu tej z Giulii. Koszty będą pewnie mniejsze, a efekt podobny.

//youtu.be/BvCgPzqVcsw
Zobacz n'a yutube

- - - Updated - - -

Link n'a moim youtubie
//youtu.be/BvCgPzqVcsw

- - - Updated - - -

//youtu.be/BvCgPzqVcsw

//youtu.be/BvCgPzqVcsw
Zobacz n'a yutube

- - - Updated - - -

Link n'a moim youtubie
//youtu.be/BvCgPzqVcsw

- - - Updated - - -

//youtu.be/BvCgPzqVcsw

Wygląda to naprawdę kozacko! Mógłbyś kolego podzielić się wspomnianymi przez Ciebie w filmie, schematami jak to ogarnąć?

Taka kierownica pasuje do 159 jak świni siodło ;)

Fani tjuningu epoki golfa twierdzą inaczej, im nawet Airbag nie jest potrzebny, ważne że corbon jest haha

Fani tjuningu epoki golfa twierdzą inaczej, im nawet Airbag nie jest potrzebny, ważne że corbon jest haha