Rozum mówi Stelvio, serce - Giulia. Co brać?

van

Nowy
Auto
xceed :/
Cześć,
Obecnie jeżdżę kią xceed, od ponad roku marzę by następnym autem była Giulia. Mam zamiar przeznaczyć ok 120-140tyś, 280km z napędem 4x4, kupować będę we wrześniu. Mocno się obawiam tego jak na polskich dziurach poradzi sobie zawieszenie, nie widziałem nigdy by ktoś narzekał w tej kwestii, ale na przyszły rok planuję budowę domu i niemal na pewno będzie trzeba dojeżdżać kawałek podziurawioną/szutrową kiepskiej jakości drogą. Pytanie czy wg Was nie dostanę na dłuższą metę z czymś takim pier*olca? Czy moglibyście powiedzieć jak użytkuje się Giulię na typowo polskich dziurawych drogach? Czy jest to auto raczej wyłącznie na dobre drogi, czy też w miarę możliwości poradzi sobie czasami również na tych fatalnych? Xceed ma 184mm prześwitu, wg internetu Giulia ma 155mm - niby nieduża różnica, ale już xceedem czasami jest ciężko gdy jeżdżę po wiochach w poszukiwaniu działki pod budowę domu :) Więc jeśli takie wyprawy dla Giulii to za duży problem, to pozostaje mi moje wymarzone auto nr2, czyli Stelvio.
Dzięki za pomoc

Jeżeli jedyny powód do wyboru Stelvio to kiepska jakość drogi to bierz Giulie. Po co potem żałować?

Giulia lepiej się prowadzi, zachęca do ostrzejszej jazdy. Stelvio dużo bardziej przestronny, praktyczny bagażnik bo ten w giulii to lipa, wygodniej się wsiada i wysiada i też się świetnie prowadzi ale nie tak jak giulia. Tyle z moich obserwacji, ja użytkuje stelvio, żona giulie ;)

Giulia lepiej się prowadzi, zachęca do ostrzejszej jazdy. Stelvio dużo bardziej przestronny, praktyczny bagażnik bo ten w giulii to lipa, wygodniej się wsiada i wysiada i też się świetnie prowadzi ale nie tak jak giulia. Tyle z moich obserwacji, ja użytkuje stelvio, żona giulie ;)

Julka ma więcej miejsca na tylnej kanapie niż Stelvio. Bagażnik zgoda.

Co do zwieszenia - Julka jest zaskakująco komfortowa.