• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

Moja Alfa 146 1.7 16V

Tomakt

Nowy
Auto
Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
Witam,
Jestem tu już od pewnego czasu więc czas przedstawić moją Alfę!
Jestem studentem politechniki na wydziale samochodowym. Zawsze jak wracam z uczelni widzę zaparkowaną na chodniku Alfę 146 ti, stoi tam chyba od 2 lat i powiem, że się zakochałem w tych kształtach :P
Gdy poszperałem trochę w internecie na temat 146-stki i dowiedziałem się, że były produkowane z boxerami od razu wiedziałem, że muszę taką mieć! :D I w marcu tego roku kupiłem! Mój pierwszy samochód!!! Yay!
Oto ona:

I co o niej sądzicie? :D

ps. samochód wymaga naprawdę dużo pracy, był zaniedbany jak cholera, a że jestem na pierwszym roku potrzebuję pomocy :P
to forum naprawdę mi pomogło, nie raz, a więc wielkie dzięki ode mnie :)
gdyby ktoś z warszawy (bądź okolic) chciał podzielić się ze mną wiedzą, byłbym bardzo wdzięczny :D

Wygląda zacnie, zdjęcia wnętrza ? opisz co bedziesz naprawiał ?

czekamy w takim razie na efekty prac. Powiem szczerze, ze masz ideana baze zeby stworzyć piękne auto z fajnym motorem.
pozdrawiam

Alfa fajna,serducho na wielki +:D,niedzielne spoty youngtimer warsaw zapraszają;)

146 i youngtimer? To nie Alfa 33 żeby nazywać ją youngtimer'em...

silnik super:) ciężko dorwać niezajechany oby służyła dobrze:) i działaj z nią bo baza do dalszych działań jest super:)
Pozdro!

Wielkie dzięki :) auto naprawdę super, zawsze gdy jadę serce mi się nie mieści w klatce piersiowej ;D
Ale muszę kolegów zmartwić.
Silnik na razie jest w stanie "do naprawy". Bardzo miły poprzedni właściciel na pytanie "jaki olej pan wlewał" odpowiedział "a nie wiem jaki był, więc zalałem mineralnym" <- komentarz chyba zbędny...