145 1.9 TD coś dla silnika??

• Autor wątku Autor wątku BlaCkMagic
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

BlaCkMagic

Guest
nie wiecie, czy mozna "wrzucic" coś do silniczka DIESELA 1.9 TD do mojej alfki 145, nie znam się nie wiem, chodzi mi o jakiegoś chipa albo inny zmyslny wzmacniacz mocy??
Nie żeby moja bella była mułem, bo jak na diesela leci bardzo ładnie, ale może moglaby jeszcze ładniej:)

mnie zawsze kusiło żeby do jakiegioś turbodiesla wsadzic stożek. Ciekawe jakie byłyby efekty i jal by to brzmiało:)

robak#21 napisał:
Napewno jakis wirusik :P
:arrow: http://www.forum.alfaholi...-jtd-vt4016.htm
tu troche mozna poczytac jakie koledzy maja dowiadczenia z diselkami :twisted:
Zgadza się robak ale kolega BlackMagic ma dieselka starszej generacji (nie JTD) a tych silników nie da się niestety zawirusować. Tak więc chiptuning nie wchodzi w grę, ale na pewno da się jakoś podkręcić autko.

czarek145 napisał:
robak#21 napisał:
Napewno jakis wirusik :P
:arrow: http://www.forum.alfaholi...-jtd-vt4016.htm
tu troche mozna poczytac jakie koledzy maja dowiadczenia z diselkami :twisted:
Zgadza się robak ale kolega BlackMagic ma dieselka starszej generacji (nie JTD) a tych silników nie da się niestety zawirusować. Tak więc chiptuning nie wchodzi w grę, ale na pewno da się jakoś podkręcić autko.

hmm czyli kolega ma zwykla recznie regulowana pompe :((( wtedy sie nie da ,a jezeli juz jest sterownik ECU to sie da :DDD ,nowoczesniejsze disle maja wiekszy margines podniesienia mocy najlepiej popytac w VTECHu albo TTC ,mam namiary na kolesia z Bytmia co siedzi w diselkach i ładnie tam grzebie jak cos napisz na PW dam ci namiery
ale tak jak mowi czarek145 moge sie mylic...

pozdro