• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

[159] wyciek

DaKaSC

Nowy
Auto
AR 159 2,4 Q-tronic
Cześć
nie jestem mechanikiem i pytam;]
dziś po otwarciu maski zauważyłem wyciek
IMG_1220.jpg
w miejscu zaznaczonym strzałką. Nie kapie ale ewidentnie jest tam mokro
co podczas jazdy powoduje usyfienie innych podzespołów,
czy ktoś z kolegów może mi powiedzieć od czego to jest?
i czy można to jakoś dokręcić lub wymienić tam uszczelką jeśli takowa tam jest?

Cieknie Ci spod pompy wspomagania. Dokręcanie na siłę raczej nie pomoże. Chyba, że ktoś za słabo zakręcił ale wątpię w to. Odkręcenie i wymiana uszczelki powinno pomóc.

To wyjście z pompy wspomagania. Na końcu króćca jest oring. Wymień i dokręć z uczuciem (o ile ktoś wcześniej nie przekręcił gwintu to będzie dobrze, to aluminium).
Olej pocieknie. Jak wyjmiesz krócieć, możesz szybko wkręcić śrubę kilka razy, żeby zatamować wyciek. W JTS pasuje w tym miejscu M16.

Ostatnia edycja:
To wyjście z pompy wspomagania. Na końcu króćca jest oring. Wymień i dokręć z uczuciem (o ile ktoś wcześniej nie przekręcił gwintu to będzie dobrze, to aluminium).
Olej pocieknie. Jak wyjmiesz krócieć, możesz szybko wkręcić śrubę kilka razy, żeby zatamować wyciek. W JTS pasuje w tym miejscu M16.

Mogę z tym jeździć?
jak tak to mechanik wymieni jak będzie wymieniał zbiorniczek wyrównawczy z wspomagania oraz rozrząd

Możesz, kontroluj tylko ilość płynu w zbiorniczku i dolewaj w razie potrzeby.

dokręciłem troszku to wyjście na razie jest ok ale zauważyłem że przewód w odcinku(foto) się poci
nie bardzo ale jest wilgotny pytanie czy ten typ tak ma czy trzeba zmienić na nowy bądź zakuwać?

IMG_1227.jpg

już zweryfikowałem czemu się poci jest tam malutka dziurka i przy max skręcie cieknie płyn, da się to jakoś naprawić?