Światła mijania 166

Kamil10

Nowy
Auto
AR 166 3.0 220KM
Witam
Kupiłem Alfe 166 3.0 V6 z 2002 roku i moje pytanie dotyczy świateł w tym samochodzie
Są to ksenony ale czy oryginalne tego nie wiem, bo nie mam doświadczenia z ksenonami więc przychodzę po pomoc tutaj
Przy zakupie widziałem że było coś kombinowane z jednej strony ze światłem, teraz chciałbym założyć to co powinno być

Wrzucę kilka fotek żeby pokazać dokładnie co i jak jest zamontowane
Lewa strona świeci bardziej niebieskawą barwą światła, a prawa bardziej żółtą
Co powinienem wymienić i na co żeby było dobrze?
attachment.php
attachment.php
attachment.php

Załączniki

• 20150614_121247.jpg
    20150614_121247.jpg
    94 KB · Wyświetleń: 289
  • 20150614_121349.jpg
    20150614_121349.jpg
    88.9 KB · Wyświetleń: 293
  • 20150614_121502.jpg
    20150614_121502.jpg
    83 KB · Wyświetleń: 287
Kolego ori ksenon poznasz po spryskiwaczach, po drugie przy wlaczniku nie masz pokretla od regulacji wysokości, po trzecie lampa posiada przetwornice. Na twoich fotach widać że jedną lampa to ksenon- ra z czarną skrzynka z tylu, a druga to zwykły halogen- ta z szara zaslepka. Auto mogło mieć kuku i ktoś wsadził zamiast kdenonu lampę zwykła.
Ps w tej szarej lampie masz hid wsadzony stąd ładnie to może świecić . Ale ori zenon to ta lampa z czarną puszka
wysłane z WC

Ostatnia edycja:
Spryskiwacze są, pokrętła od regulacji nie ma
Z prawej strony jest z przetwornicą, silniczek od regulacji ma 4 piny i widać że jest podpięty
Z lewej stron jest silniczek z trzema pinami i do niego ta wisząca wtyczka nie pasuje
W takim razie muszę kupić cały reflektor czy wystarczy jak wymienię silniczek regulacji i dokupię przetwornice?
Numery na kloszach z lewej i prawej strony są takie same

Ostatnia edycja:
Musisz kupić cały reflektor xenon najlepiej z przetwornicą i silniczkiem.

Czyli z tym co jest niestety nic się nie da zrobić? :/