• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

[155] Sprzęgło

laska

Nowy
Auto
Była 155 1.8 TS 8V, Jest 166 2.4 20V 175 cv
Witam. Mam mały problem. Jade sobie wczoraj jak to zwykle... Zatrzymałem się na czerwonym puściłem sprzęgło a tu lipa pedał został w podłodze... Skrzynia biegów cała była mokra od płynu hamulcowego. Zawiozłem autko do aso fiata stwierdzili ze poszedł jakiś siłownik. chciałem zapytać czy ten siłownik to naprawde taki deficytowy towar że powiedzieli mi ze muszą go z włoch ściągnąć i potrwa to tydzień czy chcą mnie w butelke nabić?

poszedł Ci wysprzęglik. Ja kupiłem go do TS 16V od ręki w sklepie fiata

poszedł Ci wysprzęglik. Ja kupiłem go do TS 16V od ręki w sklepie fiata

Wiesz nie znam się aż tak może to i wysprzęglik... Widziałem jak gość to wykręcał. Ta część była z przodu pod akumulatorem. Tam jest ten wysprzęglik???

Wiesz nie znam się aż tak może to i wysprzęglik... Widziałem jak gość to wykręcał. Ta część była z przodu pod akumulatorem. Tam jest ten wysprzęglik???

Tak.

PS: Ile w ASO krzyczą za ten wysprzeglik do twojej alfy ??

Jeśli to jest to co myślę, to mam. Zamieszcze foto.

jak na cenę z aso to chyba nie tak dużo powiedzieli ;)

Ja za swój płaciłem około 140zł jeżeli dobrze pamiętam

jak na cenę z aso to chyba nie tak dużo powiedzieli ;)

Ja za swój płaciłem około 140zł jeżeli dobrze pamiętam

No cena nie jest jakaś wygórowana. Oby tylko nie uległa zmianie. tylko wkurza mnie że niema tego na miejscu tylko z włoch muszą ściągać. Mieli dzisiaj jakiś ale nie pasował...