Problem z gazem Vialle

Romeo_Alfa

Nowy
Auto
1.6 benzyna + gaz, sedan, grafitowy,
Witam,
Posiadam Alfe Romeo 156 1.8 1997 z gazem Vialle. Problem jest mianowicie taki, że nie wiem kiedy następuje przełączenie z benzyny na gaz, widziałem u innych że zielona dioda mruga i wtedy wiadomo czy jedziemy na benzynie czy na gazie, u mnie natomiast ta dioda cały czas świeci. Samochód tak jakby palił trochę gazu i trochę benzyny. Wiem że coś jest nie tak, tylko nie wiem co konkretnie. W okolicy nie mam żadnego gazownika co się zna na takiej instalacji i nikt nie chce się podjąć jej naprawy, a ja z kolei też nie znam się aż na tyle żeby samemu się tego podjąć.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Uzupełnij profil skąd jesteś.

Gdy zapalasz auto powinna mrugać dioda zielona. To oznacza, że auto pali na bezynie, ale czeka na odpowiednią temp aby przełączyć się na gaz. Gdy Alfa pali się ciagłą zieloną diodą to oznacza że już auto pracuje na gazie.

Ja jestem z Płońska, 60 km od Warszawy. Właśnie trochę dziwne bo po tym co piszesz to wychodzi że nawet po nocy odpalam samochód na gazie.

Hmm to chyba dobrze nie musisz tankować bezny :D

A tak na poważnie masz fachowca w Wawie. Wygoogluj sobie LPI VIALLE serwis Warszawa i powinno coś ci się pojawić jakieś info o serwisach.

W Lublinie gość się zna, ale dla Cb za daleko.

Znalazłem serwis z 15-sto letnim doświadczeniem. Tylko teraz zastanawia mnie jaki koszt tej całej naprawy by mógł być?

Hmm zależy od serwisu. Ja za remont całej instalacji niestety zapłaciłem 2500zł. Ale u mnie był rozp...ol. Popsuli instalkę musiałem drugą kołować. Cudawianki panie. Ty szykuj na razie 200-300zł. Podłączy pod kompa i obczai jak ci to chodzi. Za samo podpięcie kasują 100zł.

A u Ciebie co się działo z instalacją że aż tyle musiałeś wydać na naprawe? Mam tak w ogóle cicha nadzieję że w okolicach 1000 zł się wyrobie za naprawe tego gazu ;-)

Wysłane z Xperia SP