Montaż uniwersalnej centralki sterowania centralnym zamkiem.

Masa625

Nowy
Auto
166 2,4 JTD `99
Witam.

Panowie pytanie dla kogoś kumatego z elektroniki, elektryki.

Otóż jestem na etapie podłączania uniwersalnej centralki zamka centralnego.

Wszystko jako tako idzie ( wiedze czerpie z manuala marka) - wybrałem tą prostsza opcje która w jego temacie umiescił mishot.

http://www.forum.alfaholicy.org/zro...yk_scyzoryk_montaz_uniwersalnego_zestawu.html

No i tak jak pisze. Wszystko działa, auto si eotwiera, zamyka, nawet bagaznik mi sie otwiera z pilota, mam tylko jeden problem.,

Nie migaja mi kierunki:((
Przewód z fabrycznej kostki odpowiedzialny za kierunki odnalazłem. Połączyłem go z przewodem od kierunków z tej nowej centralki i kierunki nie działaja:(

Jestem zielony z elektroniki elektryki także zadam pytanie? Czy poza połączeniem tych kabli mam tam wpiąć coś jeszcze?
Zauwazyłem ze jak mam włączony zapłon w aucie ( to migaja kierunki. a jak wyjme kluczyk ze stacyjki to wszystko ladnie sie otwiera i zamyka, poza tymi kierunkami.

Zastanawiaja mnie te opisy, że kierunki sterowane są minusem. WUJ wie co to znaczy- czyli co mam tam podpiac jeszcze mase?
Pomóżcie Panowie...

Ostatnia edycja:
Sterowane minusem znaczy się moduł podaje masę a układ jest na stałe zasilony plusem. To jak z baterią. Ma + i -. Możesz zwierać jedno albo drugie. No to moduł zwiera masę.
Dobrze rozumiem że jak pstrykasz centralnym na zapłonie to kierunki mrugają a jak wyciągniesz ze stacyjki to już nie?
Jeżeli dobrze zrozumiałem to na moje oko coś jest nie tak z zasilaniem modułu. Powinieneś mieć jego zasilanie.
A tak poza tym masz miernik/multimetr??? Bez tego to nawet żarówki się nie podłącza.