[Giulietta] Giulietta QV - mody

Liianowaty

Nowy
Auto
Giulietta QV prelift
Hej Alfiarze,

Jako szczesliwy posiadacz Giulietty QV zdążyłem już sporo czerpać przyjemności ze stockowych możliwości wozu (i tłumaczyć się przed żoną ze średniego spalania 16 litrów :<). Teraz przyszedł czas na drobne modyfikacje.

To co zrobił poprzedni właściciel:
-gwintowane zawieszenie
-wydech INOX racing

Chciałbym zrobić:
- Intercooler
- downpipe
-mape

Czyli mówimy o typowym chyba zestawie :). Jestem zielony, a sporo rad z różnych źródeł jest sprzecznych, więc uznałem że może dobra i bardziej doświadczona dusza z forum może mi pomoże.

IC - chciałem kupić z fmic.pl IC w predefiniowanym zestawie. Z jednej strony znam osobe która taki ma i ponoć jest zadowolona (ale mapy jeszcze nie robiła). Cinsoft sugeruje, ze jest IC za mały (rdzeń 550x180x65) i powinien byc 600x300. Dostałem też info od innej osoby, że fmic.pl to jednak raczej jakościowo kaszana i szybko spuchnie. Jak to jest faktycznie? Docelowo nie chce jej krecic na wiecej niz 280-290. Jesli faktycznie jest zły to jest ktośw stanie podpowiedzieć co innego zamówić (i co dodatkowo, bo fmic ma gotowe zestawy montażowe, któych nigdzie indziej nie uświadcze)

DP - of course najchętniej zrobiłbym sam dp, natomiast w dzisiejszych czasach robi sie to już risky. Katalizator sportowy pewnie jest potrzebny i pewnie Euro 4. Dostałem wycene takiego zestawu 2k netto, czyli pewnie z 2,8 brutto. Cena okay? Jakieś inne rozwiązanie?

Mapa bez IC nie ma sensu zapewne. A jak bez DP? Jeśli teraz się nie zdecyduje i zrobie samo IC i mape, pewnie pozniej przy zmianie dp bedzie trzeba robic nową mapę?

Zapewne nie jest to rocket science, natomiast szukajac samodzielnie info, okazalo sie ze jestem za cienki bolek by moc rzeczowo zweryfikować informacje.

Pozdrawiam,
Kuba

Cześć,
Sam wertuje temat od jakiegoś czasu bo również zdążyłem się przyzwyczaić do serii QV. Ba nawet żona mówi, że to już nie jedzie :rolleyes: