• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

[145] Czy wymieniać przepływomierz?

octavianus

Nowy
Auto
Alfa Romeo 145 1.4 16v T.Spark
Witam!
Ostatnio męczy mnie problem z moją alfą, raz się pojawia a raz nie. Dokładniej chodzi o spadek mocy przy dodawaniu gazu, pojawia się to w granicach 2500-2800 obrotów silnika i 3900-4100. Nie raz nie da się go wkręcić powyżej 4000 ale to zdarza się rzadziej. Czytałem różne tematy i zastanawia mnie czy przepływka jest już do wymiany, co mogę jeszcze zrobić aby uratować przepływomierz(czyszczenie?)? Proszę o pomoc bo jestem kompletnie zielony w tym temacie. Zajmuję się komputerami a nie samochodami xd

A jak wymiana to na Bosch czy Magneti Marelli? Czy ktoś z was testował przepływomierze MM? jakieś opinie?

Witam ponownie, dzisiaj odpiąłem przepływomierz i wykonałem jazdę testową. Nie wiedziałem że te auto tak zapier***** xd po odpięciu dobrze się zbiera nie dławi się chodzi tak jak powinno, zapala się tylko marchewa ale z tego co wiem to normalne. Zapalała się również jak jeździłem normalnie z podpiętym przepływomierzem np przy zjeżdżaniu z górki na biegu kiedy nie dodawałem gazu tylko jechałem samym biegiem. Myślę że to przez to że była źle dobrana mieszanka paliwo-powietrze. Ponawiam w takim razie pytanie o to czy ktoś użytkował kiedyś przepływomierz MM? Pytam żeby wiedzieć czy warto taki kupić.

MM, to też dobra firma wygoogluj sobie ja stawiam, że będzie ok - sam bym kupił MM jakbym miał :)