Cos sie muli

• Autor wątku Autor wątku Lukasz1983
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
L

Lukasz1983

Guest
Witam!Od lutego jestem posiadaczem alficzki 156 z 2000r.Samochodzik perelka-po wyminie filtrow oleju i rozrzadu co bylo podstawa.Jedyna rzecz jaka byla zje.....to wariator.Przechodzac do sedna--strasznie wolno sie wkreca na obroty a na pierwszym biegu dochodzi do 4tys i zaczyna szarpac-jest tak tylko na 1 biegu.Zajrzalem pod maske i cos mi sie poci jakby pod klawiatura>Czy to jakas uszczelka czy co-niestety nie jestem mechanikiem wiec wiedza na temat samochodow jest znikoma

W pierwszej kolejoności wypadało by się zaineresować przepływomierzem powietrza. poszukaj w historii na temat tego często nawalającego ustrojstwa made in germany by BOSCH

Jak to TS to sprawdzi przepływomierz jak napisał csscss napewno jest na forum gdzieś opisane co i jak. Następnie (o ile to nie przepływomierz) możesz się wybrać na komputer i sprawdzić sonde lambde - i przy okazji pokażą sie inne błędy jeśli coś nie jest ok - i świece/kable. To chyba tyle na początek, ale myślę że to nic poważniejszego:)

a najprosciej sprawdzisz przeplywke, zdejmujac zeń wtyczke. Jesli odczujesz zmiane w pracy auta po zdjeciu przeplywki - to masz winowajce. Aha, zapali sie kontrolka wtrysku, nie przejmuj sie.

adasco napisał:
a najprosciej sprawdzisz przeplywke, zdejmujac zeń wtyczke. Jesli odczujesz zmiane w pracy auta po zdjeciu przeplywki - to masz winowajce. Aha, zapali sie kontrolka wtrysku, nie przejmuj sie.
tylko przepływomierz chyba trzeba wyłączyć na zgaszonym silniku, nie :?:

Rosik napisał:
adasco napisał:
tylko przepływomierz chyba trzeba wyłączyć na zgaszonym silniku, nie :?:
Oczywiście że przy zgaszonym silniku a dodatkowo nie zawadzi wyciągnąć kluczyka ze stacyjki :D

Dzieki wielki za pomoc!!Mam nadzieje ze nic jej nie dolega :lol:
Mma tylko nadzieje ze znajde ta wasza przeplywke no chyba ze nie to poskocze do mechanika :lol: Jeszcze raz wielkie dzieki
Pozdrawiam

Szanowni koledzy!