Bella mi się kończy.

• Autor wątku Autor wątku grzelutek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

grzelutek

Guest
Witam.Może ktoś z Was już miał takie coś.Silnik odpala za pierwszym razem.Obroty nie falują.Ruszam i zonk.Nie wkręci się wyżej 2-2,5 tyś.Jakby ktoś przyspawał Bellę do ziemi.Przejechałem,może 3-4 km autko zaczyna hulać jak dawniej.Jakiś czas jest OK.Potem znowu wraca to samo.Ja mu gaz w podłogę a on ani be,ani me,ani kukuryku.Ledwo się wlokę.Paręset metrów męczarni i wraca do normy.Co to może być :?: Przepustnica wyczyszczona,krokowy też,filtry pozmieniane,paliwko z BP sprawdzone. :|?: :|?: :|?:

Nie znam się ale może jakiś tryb serwisowy się włącza jeśli nie pozwala się wyżej wkręcić?!

a ile masz przebiegu? jeśli dużo to możliwe że katalizator ci się zatkał, miałem już takie przypadki wtedy auto się nie wkręca i nie ma wogóle mocy- sprawdź to

bizon2007 napisał:
a ile masz przebiegu? jeśli dużo to możliwe że katalizator ci się zatkał, miałem już takie przypadki wtedy auto się nie wkręca i nie ma wogóle mocy- sprawdź to
Mam 127 tyś.Jakby się przytkał to pewno cały czas by mulił,a on raz muli,a potem jest dobrze.

Ja bym kable sprawdził skoro 3 maja duuużo więcej. podobny przypadek miałem z Peugeotem 605 3.0 V6 zimny chodził jak młockarnia do zboża i woda z rury leciała (chyba to woda była ;// ) wymiana przewodów i chodził jak złoto.Chociaż w tym przypadku może byc inaczej.

Czy takie objawy będzie dawać padająca przepływka lub sonda lambda :?: :?:

przepływke mozesz sam sprawdzic, wyłacz silnik, odłacz ją i zapal, jesli jest bez zmian to przepływka a jesli gorzej to ona jest ok...

ale najlepiej to pod kompa podjechac..

czyli tylko na zimnym sie muli?
ktos gdzies napisal, ze bosch tak dziala w niskich temperaturach...

w grę raczej wchodzi przepływka lub sonda

Tuti napisał:
czyli tylko na zimnym sie muli?
ktos gdzies napisal, ze bosch tak dziala w niskich temperaturach...
I zimny i ciepły silnik. :cry: