[156] Jakie Amortyzaotry i spręzyny

Solace

Nowy
Auto
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20V 2004r
Witam wszystkich , w mojej alfie( 156 Fl 2004r 2.4 jtd 20V) przyszedł czas na wymianę amorków i sprężyn tylko sie głęboko zastanawiam jakiej firmy kupić intersują mnie jakiś lekko obniżony zestaw tylko jedyny jaki znalazłem to Firma MTS i nie wiem czy to firma warta pieniędzy czy nie, może ktoś z was mi doradzi
Intersuje nie obniżenie w graniach 30mm wiec gwint raczej nie wchodzi w gre. Jestem zielony kompletnie co do tego jaką firmę wybrać a nie chciałbym po 15tys km wymieniac na nowo całego zestawu

Zrobiłem w ciągu 1,5 roku ~20 tys. na sprężynach -40mm z MTS . Nie narzekam.
Nic nie pękło , sprężyny nie siadły. Amory seryjne , raczej z dolnej półki.
Auto traktowane brutalnie ...

Kolego Solace to, że jesteś zielony jeżeli chodzi o dobór amortyzatorów i sprężyn rozumiem. Nie rozumiem natomiast dlaczego jesteś tak leniwy by poświęcić choćby 15 minut na przewertowanie choćby paru tematów z tym związanych a jest ich z grubsza "od wuja" na tym forum. Opcja "szukaj" prawy górny róg:edziabije:

Tylko że różnica w cenie jest spora zestaw Mts kosztuje 1000zl a eibach 3tysiące

a różnica w jakości jest większa niż różnica w cenie.

Widzę że cieżko z pomocą z waszej strony. Dobra rozumiem ale jeżeli ktoś pisze w sprawie opinni na temat zestawu za 1000zl to po co wyjeżdżać z zestawem za 3 tysiące przeciez to nawet dureń patrzać na różnice w cenie by wiedzial ze to lepsze szukam czegoś uczciwego w granicach 1000-2000 a nie 3+
Ewentualnie co myślicie o zestawieniu sprężyn obniżających Eibach Pro-Kit + standardowe amorki Blistein

Wysil się troche i poczytaj tematy w tym dziale o zawieszeniach sam się tam wypowiadałem i polecałem zestaw za ok 1600zl, który nie odbiega wiele od eibacha a jest zdecydowanie lepszy niz MTS

Ewentualnie co myślicie o zestawieniu sprężyn obniżających Eibach Pro-Kit + standardowe amorki Blistein