Zima za nami, trzeba zabezpieczyć się przed następną. Od spodu mam kilka zaślepek, ale nimi zabezpieczę tylko pierwszą blachę( tą którą widzimy) a jak dostać się do srodka?
Zima za nami, trzeba zabezpieczyć się przed następną. Od spodu mam kilka zaślepek, ale nimi zabezpieczę tylko pierwszą blachę( tą którą widzimy) a jak dostać się do srodka?
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW
Dostaniesz się po zdjęciu wykładziny. We wnętrzu masz korki na progach, które zdejmiesz i tam możesz nawalić smołę.
Hehe, jaka ładna podłoga. Kurcze miałem ostatnio wybebeszony cały środek i dostęp był idealny... Że nie pomyślałem o tym wcześniej.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW
Jak zdejmiesz tylne filcowe nadkola, to są takie szerokie gumowe zaślepki przy progach.
Ja po ich zdjęciu przy pomocy pistoletu do konserwacji z długim wężykiem konserwowalem progi od środka
W sumie i tak nakładki progowe odkleje żeby zobaczyć co tam się dzieje, więc zapsikam od dołu, i poszukam tych zaślepek co pisze kolega Anakin.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW