Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: JTS, a JTS !

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie JTS, a JTS !

    Jestem na etapie szukania kolejnego znowu samochodu, można to nawet potraktować jako zabawke.

    Tak sobie przeglądam i tak mamy w alfie
    156 przed 2004 JTS
    156 po 2004 JTS
    GT JTS
    159/Brera JTS

    Szukam od godziny i nie wiem, czym te JTS każdy z osobna w tych modelach się różni ?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Audi Q3 21
    Postów
    1,693
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Czyli co, do modelu 159, był one na pasku, bez wariatorów ? Więc to za nic w świecie nie są te same JTS. Więc który lepszy ? Kupie brere z JTS, to wyjde na tym lepiej jak kupie GT z JTS ?

    @@edit
    Po za tym w 156 czytałem, ze ludzie odradzaja JTS bo coś się zapycha, a w GT zero sprzeciwów, więc też czymś musi się różnic
    Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 30-05-2015 o 23:49

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar BigMen23
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Mieleszyn k. Wieruszowa
    Auto
    Alfa Romeo 147 Twin Spark
    Postów
    136

    Domyślnie

    Ponoć w JTS'ach z samego początku produkcji nagar się zbiera w modelu 156.
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 TS - była
    Alfa Romeo 156 Berlina 1.9 JTD - była
    Alfa Romeo 147 teoria 1.6 ECO, praktyka 1.8 1?? KM - jest

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MichAlfa
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    147 1.9JTD 16v 167ps, 370Nm~
    Postów
    112

    Domyślnie

    Panewki też są słabym punktem.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Panewki są te same co TS, nic sie nie nauczyli ? Ale konkretniej nikt mi nie potrafi odpowiedzieć dokladnie, w 156 przed FL zbierał się nagar bo.... poprawili to po FL, czyli (co zrobili).... a w 159/brere rozni sie tym... a tym... tanszy w eksploatacji i pewniejszy jest silnik z.... poniewaz.... ;d

    Juz 2h szukałem info to non stop tylko pojawiał się nagar, ale tak konkretnie co z czym się je nie potrafie znalezc, albo jestem slepy. Z TS'a jestem zadowolony, ale nie potrafie znalezc info jak sprawuje się JTS w kazdych z tych modeli, czym sie roznia, jak pracuja

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,456

    Domyślnie

    W JTS zbiera się nagar bo tam jest wtrysk bezpośredni. Taka uroda rozwiązania technicznego, dokładnie to samo dolega silnikom np. FSI ze stajni VW, które weszły do Golfa5. Można z tym żyć płucząc co jakiś czas silnik...
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    W jaki sposob ? Dodaje coś do benzyny, plukanka z olejem, czy musze rozbierać pół silnika i ręcznie ?

  9. #9
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,456

    Domyślnie

    Z tego co kojarzę, to wypinasz przewody paliwowe od benzyny i wpinasz tam płukankę, po czym silnik chodzi na tym jakiś czas i przepinasz z powrotem jak było. Bez rozbierania silnika. Ale mogę się mylić.. zapytaj użytkowników, np. Karmelitos ma GT 2.0 JTS.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    JTS w wersji 2.0 bazował na TS. I raczej nie było różnych wersji dla 156/GT/Spidera z okresu używania tych silników w AR.
    1.9/2.2 jest na bloku GM, 3.2 na bloku GM Holden. Wszystkie trzy na łańcuchu, zmienne fazy rozrządu. Lądowały w 159/Brerach/Spiderach (z drobnymi wariacjami, bo na przykład 1.9 było montowane tylko w 159).

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory