Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Pompa oleju TS a JTD? Jest różnica w wydajności?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    145 Quadrifoglio '97 z 20VT, GT JTS
    Postów
    50

    Wink Pompa oleju TS a JTD? Jest różnica w wydajności?

    Witam. Z racji że w piątek obróciłem panewki w swojej nowo nabytej Belli domyślam sie że stało się tak przez zbyt niskie ciśnienie oleju. Auto jadąc po trasie na tempomacie z prędkością 120 km/h. Gdy usłyszałem dziwne dźwięki zjechałem na pobocze i wszystko pod maską było ok olej, płyn chodzący itp. Po zgaszeniu silnik tak przyłapało ze dopiero po 20 min był wstanie zapalić.
    Najbardziej szkoda mi silnika który został zamontowany z 145 który jeździł ze mną 5 lat i nie raz kręcił na czerwonym polu.
    Została zmieniona tylko głowica na JTS. Pompa oleju ta sama wał korby itp to samo co było, a w nowej budzie silnik po 600km obrócił panewki.

    Stąd moje pytanie czy można zwiększyć wydajność pompy oleju. Czy przyczyna obracających panewek jest inna? Dodam że silnik po złożeniu chodził poprawnie wszystkie parametry ok zero błędów. Palił na dotyk żadnych niepokojących dźwięków.

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czapla Zobacz post
    Witam. Z racji że w piątek obróciłem panewki w swojej nowo nabytej Belli domyślam sie że stało się tak przez zbyt niskie ciśnienie oleju. Auto jadąc po trasie na tempomacie z prędkością 120 km/h. Gdy usłyszałem dziwne dźwięki zjechałem na pobocze i wszystko pod maską było ok olej, płyn chodzący itp. Po zgaszeniu silnik tak przyłapało ze dopiero po 20 min był wstanie zapalić.
    Najbardziej szkoda mi silnika który został zamontowany z 145 który jeździł ze mną 5 lat i nie raz kręcił na czerwonym polu.
    Została zmieniona tylko głowica na JTS. Pompa oleju ta sama wał korby itp to samo co było, a w nowej budzie silnik po 600km obrócił panewki.

    Stąd moje pytanie czy można zwiększyć wydajność pompy oleju. Czy przyczyna obracających panewek jest inna? Dodam że silnik po złożeniu chodził poprawnie wszystkie parametry ok zero błędów. Palił na dotyk żadnych niepokojących dźwięków.
    JTS pracuje na większym ciśnieniu oleju.Więc raczej musi mieć wydajniejszą pompę.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    145 Quadrifoglio '97 z 20VT, GT JTS
    Postów
    50

    Domyślnie

    Nie wiem sam co z tym teraz zrobić wstawić tam kolejny słupek i czekać aż znowu panewka się obróci słyszałem że silnik JTS to podwyższone ryzyko ale parzcież to trochę udoskonalony ten sam dobry TS z końca lat 90". Sprzedaż auta w takim stanie nie wchodzi w grę bo jest nic nie warte a naprawić na sztukę też nie chcę.
    Mogę dodać że tym razem tak się zatarła panewka że w korbie nawet nie został jej najmniejszy kawałek. Poprzednim razem została chociaż część dolna w stopie.

Podobne wątki

  1. [146] jak jest różnica międz silnikami 1.4- 1.6 -1.8 -2.0 TS
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 03-11-2017, 19:45
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2012, 19:50
  3. [33] 1,7 16V poprawa wydajności pompy oleju
    Utworzone przez GrzesiekK. w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 09-11-2011, 19:44
  4. czy jest różnica w fotelach po lifcie
    Utworzone przez andrzejm36 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 14:27
  5. [155] 1.8 - 2.0 Jest różnica techniczna?
    Utworzone przez Mikrus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-09-2010, 17:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory