Witam. Z racji że w piątek obróciłem panewki w swojej nowo nabytej Belli domyślam sie że stało się tak przez zbyt niskie ciśnienie oleju. Auto jadąc po trasie na tempomacie z prędkością 120 km/h. Gdy usłyszałem dziwne dźwięki zjechałem na pobocze i wszystko pod maską było ok olej, płyn chodzący itp. Po zgaszeniu silnik tak przyłapało ze dopiero po 20 min był wstanie zapalić.
Najbardziej szkoda mi silnika który został zamontowany z 145 który jeździł ze mną 5 lat i nie raz kręcił na czerwonym polu.
Została zmieniona tylko głowica na JTS. Pompa oleju ta sama wał korby itp to samo co było, a w nowej budzie silnik po 600km obrócił panewki.
Stąd moje pytanie czy można zwiększyć wydajność pompy oleju. Czy przyczyna obracających panewek jest inna? Dodam że silnik po złożeniu chodził poprawnie wszystkie parametry ok zero błędów. Palił na dotyk żadnych niepokojących dźwięków.