Strona 34 z 37 PierwszyPierwszy ... 2425262728293031323334353637 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #331
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar goffer2
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Chorzów- SH
    Auto
    156 SW 2.5 V6
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ja zamówiłem środkowy i końcowy z nierdzewki, właśnie się montuje, piertwsze co zrobiłem to zeszlifowanie spawow i przespawałem tigiem bo nie mogłem na to patrzeć, tak więc mam nadzieję że reszta jest lepiej qykonana niż te spawy, za parę dni mogę pokazać co z tego wyszło.

  2. #332
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał goffer2 Zobacz post
    Ja zamówiłem środkowy i końcowy z nierdzewki, właśnie się montuje, piertwsze co zrobiłem to zeszlifowanie spawow i przespawałem tigiem bo nie mogłem na to patrzeć, tak więc mam nadzieję że reszta jest lepiej qykonana niż te spawy, za parę dni mogę pokazać co z tego wyszło.

    Ehhhh widzę że dalej kupujecie tą tandetę, posmarkaną nieudolnie, z wyciszeniem niskiej jakości, do tego konstrukcja w środku pozostawia wiele do życzenia, jak widziałeś w swoim tłumiku masz od czoła z dwóch stron wpuszczone rury a na środku między nie zwiniętą rurę z siatki perforowanej, to wszystko jest tylko popunktowane równie "porządnie" jak i spawy Takie wykonanie skutkuje że w aucie mocniej eksploatowanym wyciszenie osiada/zbija się, spawy od statki perforowanej puszczają i opada ona w środku tłumika zaburzając przepływ.

    A wystarczy niewiele więcej dołożyć i mamy coś takiego (ten akurat stal nierdzewna nie polerowana):


    Rdzeń tłumika który przenosi obciążenia mechaniczne to jeden prosty odcinek rury nierdzewnej odpowiednio obrobiony, i nic nie ma prawa z czasem się rozpadać, nie będą też pękać spawy rur we/wy na wejściu w puszkę, o wytłumieniu nie będę nawet pisał, Magnaflow stosuje bardzo dobre materiały które przez cały okres użytkowania tłumika są tam gdzie je ułożono i pełnią tak samo swoją funkcję jak na początku. O konstrukcji i technice spawanie nawet nie będę pisał ... wystarczy prosty stół obrotowy pod spawany element i mamy spaw jak na tym tłumiku.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2610.jpg
Wyświetleń:	962
Rozmiar:	48.4 KB
ID:	134017   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2611.jpg
Wyświetleń:	802
Rozmiar:	63.0 KB
ID:	134018   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2612.jpg
Wyświetleń:	914
Rozmiar:	54.5 KB
ID:	134019   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2614.jpg
Wyświetleń:	609
Rozmiar:	46.5 KB
ID:	134020  
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #333
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Ja zakupiłem tlumik koncowy 2.5" u nich zobaczymy czyja cierpliwość jest większa - moja czy ich przy reklamacjach. Jedynie oni robią mi wydech do 156 i nie chcą auta na kanale. Co w mojej okolicy jest problematycznę - brak porządnych firm. Co do magnaflow to poraz kolejny(znajomi moje auto itd) korzystam z ich produktów tym razem to znów katalizator i pewnie znów się nie zawiodę. We wtorek przychodzi paczka z proex mam nadzieje że się chłopaki spisali przy nietypowym zamówieniu.

  4. #334
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Ja jakiś czas temu zamówiłem u nich 3 tłumiki...
    Powiem tylko tyle, że nikomu nie polecam.
    Osoba, która spawała te tłumi albo była praktykantem albo niepełnosprawna umysłowo, nie obrażając niepełnosprawnych umysłowo...
    Dodatkowo efekt jaki uzyskałem po założeniu nie ma nic wspólnego z tym, który chciałem mieć.
    Poza tym ogólnie fuszerka i kontakt z klientem od niechcenia... Po napisaniu maila z pytaniem dlaczego przyszło to co przyszło kontakt się za kończył.


    Jak ktoś się zastanawia czy zamówić u nich czy dołożyć kasy i zamówić gdzie indziej, to lepiej dołożyć kasy... bo nie warto.

  5. #335
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar goffer2
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Chorzów- SH
    Auto
    156 SW 2.5 V6
    Postów
    121

    Domyślnie

    GrzesiekK ile za takie ustrojstwo ?

    Wziąłem od nich właśnie ze względu na cenę, a ze bella ostatnio wessała spory worek pieniędzy musiałem iść na taki kompromis, bo wydech domagał się natychmiastowej wymiany, miał być kompletny od mg motosport, ale czeka mnie malowanie samochodu i jeszcze parę pierdółek, więc w zamyśle jest żeby przetrwał do wiosny przyszłego roku

    Co do spawania to powiem tak, mój był spawany na 3-4 razy, ja rozumiem że mag-iem bez obrotnika na raz ciężka sprawa, a le na dwa razy to już każdy kto chodź trochę spawa powinien dać rade, łączenia ładnie szlifnąć i wsio... ja tak jak pisałem na 3-4 razy miałem to jeszcze cykane gdzie nie gdzie bo dziury powychodziły... zresztą 2 min wiecej roboty żeby to Tigiem przelecieć i było by ładnie i szczelnie...
    Ostatnio edytowane przez goffer2 ; 08-06-2014 o 13:26

  6. #336
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał goffer2 Zobacz post
    GrzesiekK ile za takie ustrojstwo ?

    Tutaj masz wszystko z oferty MagnaFlow z cenami online => http://katalizator24.pl/pl/ Generalnie oduczyłem się/znajomych kupowania rzemiosła, tylko bogatego stać kupować 2 razy ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #337
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar goffer2
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Chorzów- SH
    Auto
    156 SW 2.5 V6
    Postów
    121

    Domyślnie

    Dzięki!

    I aż tak bogaty to nie jestem, aktualnie inne sprawy są ważniejsze a obecny wydech dziurawy jak ser szwajcarski a końcowy dzwoni jak dzwon Zygmunta, dostałem za przystępna cene dlatego zdecydowałem się na takie rozwiązanie.

  8. #338
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Teddy84, jeśli wycieczka do Wrocławia nie stanowi problemu, to polecam A.R.T. Engine Power.

  9. #339
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Teddy84, jeśli wycieczka do Wrocławia nie stanowi problemu, to polecam A.R.T. Engine Power.
    Miałem jechać do KLS Sport - ale wiecznie mi nie podrodze wkoncu skonczlo się na pożyczonym Tigu krótkie szkolenie + kat magna flow troche rur troche kolanek i dzialamy Migomat ogarniam to i Tiga chyba ogarnę mam taką nadzieje przynajmniej. Zobaczymy co to przyjdzie nie uspokoiliście mnie wogóle

  10. #340
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Zobaczymy co to przyjdzie nie uspokoiliście mnie wogóle
    Tak wyszło, może akurat u Ciebie się postarają
    A tak z ciekawości, nie pytałeś w EL-Tec'u czy nie byliby w stanie zrobić tego końcowego?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory