Zawieszenie

szyby1

Użytkownik
Auto
AR147 1.9 JTD
Witam wszystkich.Mam problem z zawieszeniem.Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej bo myślałem ,że jak mnie delikatnie śćiąga w lewo na nierównościach to zbieżność Jednak okazało sie ,że mam do wymiany "tulejki wachaczy przednich (tylne)" a także "tulejki pływające wachaczy wzdłużnych" nie wiem czy to są profesjonalne określenia gdyż nie znam się na tym bardzo.Czy te tuleki da się wymieniać same czy trzeba wymieniać całe wachacze przednie i tylne.Ile by takie części kosztowały. Gdzie je można dokupić. Bardzo bym prosił o odpowiedż .Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam wszystkich.

1.Tuleja wahacza przedniego - górnego
2.Tuleja wahacza poprzecznego (przedni)
3.Tuleja wahacza poprzecznego (tylny)

wahacz górny 250zł (fabryczny TRW)
wahacz dolny 612zł (fabryczny TRW)
tuleje 20zł za szt.

Wielkie dzięki za fotki.Teraz widzę co mam kupić.Kupię same tulejki gdyż niedawno były wymieniane wachacze górne, mam na to rachunki.Pozdrawiam.

---------- Post dodany o godzinie 09:59 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:18 ----------

Agentzo Jak byś mógł to napisz mi które zdjęcie przedstawia którą tulejkę ,żebym nie musiał się kłócić w sklepie z gościem.Z góry wielkie dzięki jeszcze raz.

Górny 190zł TRW
Dolny 320zł TRW

Szukaj na allegro FIAT LANCIA ALFA mają oryginalne części w bardzo niskich cenach, sam u nich kupuje, to ASO z Katowic.

"stać na konia stać na bat"

zdjęcia:
1-tuleja wachacza górnego przedniego
4,5,6 -tuleje wachacza dolnego

Jak reklama, to reklama:
Górny TRW - 135zł
Dolny TRW - 350zł :P

A w temacie:
Tylne tuleje wahaczy przednich - to rozumiem.
A które to tuleje pływające wahaczy wzdłużnych? To w przednim zawieszeniu?