• Możecie ponownie zamawiać nasze ramki pod tablice rejestracyjne.

Więcej szczegółów w tym wątku

Zamierzam kupić AR 155 - prosze o pomoc

• Autor wątku Autor wątku jezior
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
J

jezior

Guest
Witam!

Na wstępie przyznam sie że jestem tu nowy...Mam nadzieję ze forumowicze wybaczą mi jeśli popełnię niechcący jakąś gafę...
Ale do rzeczy...
Mam zamiar kupić w najbliższym czasie Alfe 155...Ale jestem kompletnie zielony w tym temacie...Szczerze mówiac jeszcze nawet nie siedziałem w tym aucie, po prostu bardzo mi się podoba...
Może znalazłby się ktoś z Poznania lub Wielkopolski kto mógłby pokazac mi to auto i dać ewentualnie parę rad?
A może ktoś chce sprzedać?

Interesuje mnie auto z silnikiem 1.8 lub 2.0 z gazem, rocznik 95-97

Pozdrawiam

No co jest panowie z poznania i okolic gdzie te wasze 155 ? pomóżcie koledze

gaz to TS 16v moze sie niesprawdzic i juz jesli w ogole myslisz ze tym autem bedziesz tanio jezdzil jestes w bledzie.. z moich obserwacji jesli chce sie fachowo naprawiac a takie mam zawssze zalozenie jest drogo a nawet bardzo drogo (rozrzad +wariator 1100 - czesci/wszelakie czujniki w oryginalach boscha itp) a pierdoły bezustannie lubią dawac o sobie znac...

co do plusow to niesamowita frajda z jazdy, obroty do przeszlo 7 tys i bardzo wygodne wnetrze, niebieskie szyby itp :D

Żeby znaleść zadbany model trochę się naszukasz, ale lepiej być cierpliwym niż potem płacić u mechanika.
Jak będziesz potrzebował dobrego mechanika, nie ma problemu :)
Tak jak napisał Alfista nie jest to tania zabawka, ale żaden inny seryjny samochód nie daje tyle radości z jazdy co Alfa. :mrgreen:

Taka 155 1.8 na Lpg ma w Warszawie do kupienia w idealnym stanie więc z dostepnością problemów nie ma tylko trzeba człowieka wsadzić do samochodu i pokazać o co w tym aucie chodzi

Jak będzie na spocie 25.03 to będzie miał okazję się zapoznać :wink:

sorry że tak jakby sie tu reklamuje, ale ja sprzedaje swoją, a i że niedaleko mieszkamy to rzuć okiem