[TS] Gdzie się znajduje filtr paliwa? Ciężko go wymienić?

• Autor wątku Autor wątku Bianco
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

Bianco

Guest
Cześć, nie jestem mechanikiem, a chciałbym się dowiedzieć, czy i gdzie znajduje się filtr paliwa w 156 1.8TS? Czy jest możliwa wymiana własnymi siłami, czy trzeba nie wiem co rozbierać? Jeśli ktoś może mi udzielić info, będę wdzięczny. Dzięki.

Ostatnią edycję dokonał moderator:
Witam
Ostatnio miałem ten sam problem.
Kupiłem filtr paliwa, pojechałem do mechanika i się okazało że w naszych cackach (tzn. niektórych wersjach) nie ma czegoś takiego jak filtr paliwa. Troche się zdziwiłem. Ale ja się nie znam, a jak mechanik tak mówi to co zrobić.

Prośba do kolegi.
Jakbyś znalazł to daj znać.

mam pytanie: jak mogłeś kupić filtr paliwa do Twojego modelu i okazało się że ten model nie ma filtra? Kto Ci to sprzedał? Każdy wtrysk paliwa musi mieć filtr. Najczęściej jest pod podwoziem w miejscu gdzie siedzi prawy tylny pasażer, jeśli tam nie ma to jest przy silniku, szukaj po przewodach poliwowych.

A propo mechaników to nie wiem gdzie niektórzy się uczyli,jeden z chłopaków pisał do mnie na gg że był u mechanika ze swoją Alfą 2.0 8V a mechanik powiedział,że nie jest to 8V bo cylindry nie są układzie V .

Maciej-AR155 napisał:
nie jest to 8V bo cylindry nie są układzie V .

Mi ostatnio obiło sie o uszy stwierdzenie, że jak sie zdejmie filtr powietrza podczas pracy silnika to silnik powinien zgasnąć :) Autorem tych słów też jest mechanik

Załączniki

• 20220430_141253.jpg
    20220430_141253.jpg
    121 KB · Wyświetleń: 5
  • 20220430_141213.jpg
    20220430_141213.jpg
    117.5 KB · Wyświetleń: 11
matka napisał:
Najczęściej jest pod podwoziem w miejscu gdzie siedzi prawy tylny pasażer, jeśli tam nie ma to jest przy silniku,
Albo gdzieś w okolicach zbiornika............

Załączniki

• 20220808_175153.jpg
    20220808_175153.jpg
    215.1 KB · Wyświetleń: 0