Problem z radiem (jestem zielony)

• Autor wątku Autor wątku Otogi
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
O

Otogi

Guest
Witam mam problem z wyjęciem kosza radia fabrycznego. w alfie 166
Wszystkie listwy już wyjąłem pozostał tylko ten kosz. Czytałem coś o kluczach lub zamiennikach ale nadal nie wiem jak to wykonać. Co, Gdzie i jak?
Chce dostać sie do kabli by podłaczyć wzmacniacz. Proszę o pomoc. :(

kolego Otogi poszukaj dobrze na forum bo ten temat był już kilka razy i nawet ze zdjęciami. W skrócie to wygląda to tak, wyjmujesz mieszek lewarka skrzyni biegów odkręcasz ramkę (4 śruby) i wtedy po bokach radia masz po jednej i po drugiej stronie takie otwory skierowane pod ukosem do góry, tam po prostu wkładasz śrubokręt i wyciągasz radio .

Nie mogę znaleźć na forum konkretnej odpowiedzi. Gdzie co i jak?
116.jpg

hmm? http://allegro.pl/item846235173_zestaw_klucze_wyjmaki_do_wyjmowania_radia_11_kpl.html jaki jest do tego modelu?

Ostatnia edycja:
o kuraaaa on wyrwał cały panel z monitorem :( szok ...
teraz to mozesz do naprawy oddać a nie podłączac wzmacniacz.

Pozdrawiam i powodzenia.
Ps. to ja zamieszczałem zdjęcia jak podłaczyc wzmacniacz pod ICS które nadal są na forum w odpowiednim temacie.

Kolego mniej więcej w tych zaznaczony miejscach od boku wkładasz śrubokręt i jak masz tak rozebranego ICS-a to na pewno zobaczysz zatrzaski po bokach, na forum jest do zaciągnięcia instrukcja instrukcja serwisowa.
PS. dlaczego tak porozbierałes tego ICS-a?

tu jest zdjęcie, za nisko mu narysowałeś, równo w połowie tape decka jest zatrzask

Ostatnia edycja:
Problem rozwiązany i radio wyjęte niestety ku mojemu zdziwieniu nie ma tam wejścia na czincze i tu dopiero jest problem skąd wziąć dźwięk do wzmacniacza. Prosze o pomoc. Pod jakie piny mam się podłączyć ?

Wielkie dzięki. Wiesz jak to jest pierwsze auto wszystkiego trzeba się nauczyć Teraz wiem wszystko dokładnie

Kolego Otogi ale jak ty rozbebeszyłeś ICS w taki sposób bez wyjmowania go na stół?