problem z Alarmem... a wlasciwie jego brak

• Autor wątku Autor wątku mor
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

mor

Guest
Otoz jakies 2 tygodnie temu kupilem alfe, wszystko ladnie pieknie oprocz tego ze nie dziala mi alarm, centralka wszystko dziala jedynie alarm sie nie wlacza.
A przykulo to moja uwage dopiero wtedy jak zauwazylem ze po zamknieciu z pilota nie mrygaja awaryjki jak to w kazdym samochodzie. I teraz zastanowienie czy poprzedni wlasciciel mogl go wylaczyc? Jestem slaby z mechaniki wiec nawet nie zastanawialem sie jak mozna go wlaczyc. ;)

a na pewno masz alarm??, może być tak że jakiś przekaźnik padł lub bezpiecznik, musisz się przyzwyczaić do tego że elektryka w alfie czasami nie jest najwyższych lotów, proponuję udać się do dobrego elektryka który siedzi w alarmach

a na pewno masz alarm??, może być tak że jakiś przekaźnik padł lub bezpiecznik, musisz się przyzwyczaić do tego że elektryka w alfie czasami nie jest najwyższych lotów, proponuję udać się do dobrego elektryka który siedzi w alarmach

no to wiem ze najwyzszych lotow nie jest :) no ale chwila to byly wogole modele bez alarmu???? bez jaj ;) nie znam sie wiec wybaczcie ;)

TAK, były modele bez alarmu montowanego fabrycznie szczególnie na rynek niemiecki !!.
- ale za to wszytkie modele miały immobilizer code-2 crypto.

seryjnie pewnie nie ma alarmu, masz tylko centralny zamek z pilota w kluczyku.

nie wiem jak było w 156, mając 146 była bez alarmu, teraz w mojej 166 po zamknięciu świecą się awaryjki, w konsoli środkowej jest fabryczna dioda alarmu ale nie wykazuje żadnej chęci współpracy, więc mam dwie możliwości albo alarm jest tylko nie działa albo go nie ma

u mnie tez z pilota dziala tylko central. natomiast po odlaczeniu akumulatora i podlaczeniu spowrotem wyje alarm i za cholere nei moge go wylaczyc. musze czekac az przestanie wyc.

alarm??