PODKARPACIE !!! spot

bija22

Nowy
Auto
Alfa Romeo 156 2.5 V6
zauwazylam ze alfisci z podarpacia jakos w zaden sposob sie nie jednocza...nie sprawdzalam czy duzo nas tu jest w tym zapomnianym przez wszystkich zakatku,ale napewno troche by sie nas uzbieralo. wiec pytanie- czemu nie spot,czy zjazd (jak zwal tak zwal) gdzies tutaj...na poludniowym- wschodzie? jestem moze nowicjuszka w tych sprawach, ale zadaje sobie to pytanie od kiedy tu jestem...chce poznac innych alfistow...to byloby mile wydarzenie...co o tym myslicie?

bierzemy sie do roboty...alfa maniacy z podkarpacia piszcie....no dalej... :mrgreen:

niezły pomysł ;) z rzeszowa znajdzie sie pare osób :)
macie jakieś propozycje??:)

;)

Może to przez tą wysoką temperaturę,która była przez parę dni. :mrgreen:

Dobry pomysł. Oczywiście jestem za. Podajcie tylko miejsce i termin to na 99% sie zjawie.

bede dyplomata w tej kwestii i nie powiem gdzie ale najlepiej bedzie w takim miejscu gdzie kazdy z nas nie bedzie mial za daleko zeby czuc sie pokrzywdzonym co do odbycia dluzszej trasy...nie wiem jak to zorganizujemy bo jestem jeszcze troche nie halo w tych sprawach ale wierze Moi Drodzy ze mi w tym pomozecie...nadchodzi czas wakacji,czasu jest troche do zorganizowania imprezki wiec zapraszam do tematu i czekamy na pomysly...pozdrawiam przy okazji wszystkich alfistow z zapomnianego podkarpacia <haha> <papa> piszcie!

O tej porze roku to nie wiem czy się na Solinę wciśniemy.Jeszcze jak pogoda by była to ludzi multum. ;//

bija22 napisał:
to byloby mile wydarzenie...co o tym myslicie?

Popieram :wink:

Solina ...Solina i jeszcze raz Solina coś pieknego :shock:

To kiedy ???? dokladnie data, godzina ,miejsce, ile chetnych Belli????? :wink:

Fakt! teraz na Solinie jest ciasno ale możemy pojechać jak będzie lał deszcz to zrobi się luzik
:D
chyba że są jakieś inne ciekawe miejsca na Pdkp ?