• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

Jutro odbieram swoją pierwszą Alfę... proszę o wskazówki :)

• Autor wątku Autor wątku JaGGeR
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
J

JaGGeR

Guest
Siemanko

Mój pierwszy post na tym forum więc proszę się nie śmiać :)

Na przekór zdrowemu rozsądkowi i ostrzeżeniom znajomych zdecydowałem się na zakup
Alfa Romeo 145 1,6 TS.... 2000 rocznik....

Jutro rano odbieram autko z komisu - byłem u mechanika, stan techniczny jest ok, silnik pracuje cichutko, nie walona, ale proszę o rady: na co zwrócić szczególną uwagę, bo przyznam, że jestem zielony jeśli chodzi o tę markę.

Może ma ktoś jakieś linki bądź informacje ze specyfikacji dla silnika 1,6 120 km ??
spalanie? osiągi? wady zalety itp :)?

Serdecznie dziękuję za każdą pomoc :)

JaGGeR

tu masz dane: http://www.alfa145.co.uk/specs.html
na tamtym forum tez ciekawe rzeczy mozna znalezc :)

co do silnika TS - trzymaj poziom oleju przy gornej kresce, nie deptaj na zimnym silniku, wymien rozrzad, olej zmieniaj co 10 tys i kupuj tylko markowy...

w 145 trzeszcza plastiki, galka od regulacji wysokosci fotela nie jest przyklejona i nie wiem co jeszcze :)

a zalety to stosunkowo dobre trzymanie drogi, osiagi... jak na auto tej klasy :)

silnik powinnien byc glosny - w porownaniu do niemcow czy francuzow :mrgreen:

aha
i koniecznie poszukaj mechanika sprawdzonego przez jakiegos alfiste :D

aha 2
tu masz instrkucje http://www.forum.alfaholicy.org/topics4/214.htm

Przy odpalaniu zwróć uwagę czy nie ma dziwnych odgłosów klekotanie( Wariator ), na wolnych obrotach sprawdz czy nie faluja obroty te usterki to częsta przypadłość silników T.S

JaGGeR grasz w SC?:D