Brak ciepłego powietrza we wnętrzu

• Autor wątku Autor wątku arczimi
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

arczimi

Guest
No więc pojechałem na 40 -e urodziny kuzyna...(150Km). Dojechałem normalnie, auto całą noc stało na deszczu. Po południu następnego dnia odpalam,jadę z powrotem .,para na szybach więc wciskam przycisk "MAX". Temperatura rośnie i nic .Nawet klima nie działa. Z kratek leci tylko zimne powietrze. Na jutro jestem umówiony u mechanika. W środku (pod klapą silnika) wszystkie przewody ciepłe albo nawet gorące). Płynu maksimum. A wskaźnik pokazuje temperaturę silnika jak przykazał E-Learn

2.4 JTD 1999

Ostatnia edycja:
A robiłeś coś ostatnio z układem chłodzenia (np. wymiana płynu, termostatu itp)?

możne to problem z klapka która bierze powietrze z zewnątrz albo z nagrzewnicy ?

slychac szum jak ustawiasz dmuchanie na max? jak nie to masz przyczyne. moze jakis przewod sie rozlaczyl, albo silniczek sie spalil. jak znajdziesz jakiegos elektryka kto sie tym pobawi to duzo to nie wyniesie. gorzej jak mechanik bedzie chcial cala nagrzewnice zmieniac...

Nie robiłem nic,chociaż zastanawiałem sie nad wymianą termostatu :D Tak jak mówiłem w sobotę do popołudnia działało ,w niedzielę o 13.00 juz nie.. Dzwoniłem do mechanika od razu ,który też skłania się w stronę przesłony. Ale jazda to była masakra. Pełne auto ludzi a na zewnatrz śnieg z deszczem............. Jak dostac sie do przesłony?Wentylatory wyją z odpowiednią siła do ustawionego stopnia. Działa tez ustawienie na odpowiednie partie samochodu-słychać jak zmieniają się odpowiednie zapadki??(na szybę ,kierowcę itd)

Gdyby padła nagrzewnica to pewnie traciłby sie płyn lub miałbym pod samochodem kałuzę?

Ostatnia edycja:
Ostatnia edycja:
do zapadek dostaniesz się od kabiny, demontując schowek i kawałek konsoli środkowej