• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

Ar 156 2.5 v6

• Autor wątku Autor wątku Bunio
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
  • Tagi Tagi
    v6
B

Bunio

Guest
Witam stoję przed kupnem 156 z silnikiem wymienionym w temacie zasilanym LPG.
Pytanie brzmi( ponieważ jestem kompletnie zielony) na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie tego auta z gazem. Jakie rzeczy przed kupnem powinienem sprawdzić w warsztacie, żeby później nie być rozczarowany kupnem?
Pozdrawiam Piotr.

Najlepiej kupić bez gazu i dopiero założyć jak należy, niestety 80% V6 ma tanie kiepskie instalacje.

Tak jest oczywiscie najrozsadniej... Chyba ,ze trafi sie auto z jakas ogarneita swieża instalacja ... przedewszystkim ile przebiegu ma instalacja i na jakich gratach mniej wiecej , kto zakladal itd

jeśli ma valteki czerwone pod maska to odrazu omijaj z daleka takie auto

Najlepiej kupić bez gazu i dopiero założyć jak należy, niestety 80% V6 ma tanie kiepskie instalacje.
Dokładnie tak!
A przed założeniem LPG dokładnie przeservisować auto pousuwać wszystkie większe i mniejsze niedomagania .
Jak tego nie zrobisz , możesz zostać jednym z tych dla , których LPG to źródło problemów a nie oszczędności.
Bo w końcu nie będziesz wiedział gdzie jest ewentualna usterka. Era prostych instalacji LPG już dawno się skończyła.
Współpracują one z elektroniką pokładową samochodu , jeśli w samochodzie coś będzie nie teges to i gaz będzie pracował nie teges a może nawet jeszcze bardziej nie teges.

Moje Valteki typ30 były regenerowane ponad rok temu. Wymienione tłoczki, uszczelki, sprężynki. Miesiąc temu sprawdzałem ich stan. Ustawiony wcześniej skok tłoczka nie zmienił się. Pracują prawidłowo. Przełączenie na gaz nie jest zauważalne w pracy silnika.

Podłącze się pod temat.