• Hej Alfaholicy!

Na forum pojawił się świeżutki motyw kolorystyczny Alfa Red Luna, zaprojektowany przez marqo specjalnie z myślą o naszych Alfowych klimatach i czytelności na różnych urządzeniach.

Zachęcamy do:

• włączenia nowego stylu w ustawieniach profilu i potestowania go na co dzień
    • zgłaszania uwag dotyczących kolorów, kontrastów, czytelności i wygody przeglądania dłuższych wątkich
    • dzielenia się propozycjami drobnych poprawek, które mogą jeszcze lepiej dopasować motyw do charakteru naszej społeczności Alfaholików

Każda opinia pomoże dopieścić wygląd forum tak, aby „Alfa Red Luna” była tak przyjemna w odbiorze, jak dobrze utrzymana Alfa na ulubionej trasie.

Wbijaj do tematu i napisz, co myślisz!

Alfa Romeo GT diesel

• Autor wątku Autor wątku grzybii
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

grzybii

Guest
Witam!!!

Zamierzam kupić Alfa Romeo GT z silnikiem diesla.

Nie mam doświadczenia z samochodami tej marki - ale tak okropnie mi sie podoba ze nic na to nie poradze...

macie jakieś doświadczenia z tym modelem?
jakieś plusy i minusy?
ten silnik pewni enie jest jakąś torpedą .. ale czy do codziennej jazdy wystarczy?

dzieki z odpowiedzi!!!

pozdrawiam,

Auto faktycznie bardzo ładne, przygode z Aklfa jedni z moich znajomych właśnie rozpoczeli modelem GT z silnikiem diesla 1.9. Jednostka zreszta wg mnie bardzo udana i sprawdzająca się w tym modelu. 150 KM nie daje w sumie piekielnych wrazeń, ale do w miare dynamicznej jazdy się sprawdza, a ponad to ekonomia ;)
Szkoda ze nie ma 2,4 20V w tym modelu.
Auto z tym setupem w 100% polecam.

mogę polecić do codziennej jazdy po mieście i od czasu do czasu trasa starcza w 100% i nie pali stacji benzynowej :) auto piękne i dla dóch osób w sam raz :)