Alfa Romeo 156 2.0TS

martinpl

Nowy
Auto
Alfa 156 2.0 TS
posiadam Alfe od lipca 2008, w koncu mam natchnienie zeby ja troche opisac ;)

silnik 2.0TS, wyposazenie wystarczajace jak dla mnie (automatyczna klima, pelna elektryka, 4 poduchy itp.) brakuje tylko troche tempomatu i podrzewanych siedzen

autem jezdze malo (zawodowo jestem kierowca kat.B i D, wiec mam dosc jezdzenia, zreszta czasami po miesiac nie ma mnie w domu), glownie dla przyjemnosci w weekendy, lub dojezdzajac do pracy (2km w jedna strone), od lipca 2009 zapisuje na biezaco spalanie, przez 6 miesiecy (lipiec-grudzien 2009) zrobilem 5500km, srednie spalanie 10,23l/100km

rocznie robie okolo 12 000 - 14 000km, auto jezdzi na Seleni 10W-40, filtry tylko wysokiej klasy (Knecht itp.) napraw powaznych zadnych przez 1.5 roku nie musialem robic

moj notatnik napraw dotyczacy auta wyglada tak:
"- wymiana koncowki spryskiwacza szyby
- wymiana żarówek postojowych przód
- wymiana spinek trzymających osłonę bezpieczników
- naprawa obudowy filtra powietrza
- wymiana łączników stabilizatora tył (nowe z TRW, obie strony)
- wymiana żarówki podświetlenia obrotomierza "

auto ma kilka pozytecznych modyfikacji zrobionych przezemnie, np. wygluszone wszystkie drzwi, rozebrana i zlozona powonwnie cala deske rozdzielcza z zastosowaniem nowych spinek i dodaniem wygluszen, dodatkowa linia zasilajaca bezposrednio z akumulatora do wnetrza, alarm/kluczyk scyzoryk/oryginalne immo w jednym, dodatkowe zabezpieczenia przed odpaleniem, porzadnie zrobiona obudowe filtra powietrza, od pol roku nie puscila ani troche a zdjecie pokrywy teraz nie wymaga narzedzi i trwa 10 sekund

a teraz kilka zdjec ;)

45.jpg

montaz alarmu, poprawa elektroniki, dodatkowe gniazda zapalniczki itp.

46.jpg

kupilem intefejs i sam sobie serwisuje auto, kasuje bledy (wywolane przezemnie, np. odkurzajac poruszylem kostke od poduszki pod fotelem)

47.jpg

tak aktualnie wyglada, po pierwszych cwiczeniach na sniegu

48.jpg