[166] kontrolka - bagaznik

• Autor wątku Autor wątku maly_swd
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

maly_swd

Guest
Witam.
Po moich podbojach na arkuszowej 2a;) okolo 2tyg temu spierniczyli cos z czujnikiem od bagaznika. Od tamtej pory caly czas mam kontrolke, iz jest on otwarty (a to wkur.... bo alarm swiruje).

Moje pytanie gdzie to cholerstwo mozna zlokalizowac (czujnik), aby go ewentualnie odlaczyc/poprawic
ps. najlepiej jak by to byl manual w postaci "FOTKI";)

pozdrawiam.
Rafal

piszac "w zamku", masz w srodku tam gdzie sie wklada kluczyk (klapa), czy w tym...hhmmmm jak to nazwac -tam gdzie sie zatrzaskuje zamek (to nad tablica rejestracyjna;)

sorka za glupie pytanie (jestem programista) i na samochodach sie nie znam ani troche;)

wiec jak by ktos mial checi zrobic fotke:] i zaznaczyc gdzie to dokladnie i jak to mozna "rozebrac" aby ew. naprawic;)

Witam,
Co prawda to mój pierwszy post na tym forum, ale tak się składa że też mam jazdy z czujnikiem zamknięcia klapy...

maly_swd napisał:
-tam gdzie sie zatrzaskuje zamek (to nad tablica rejestracyjna;)
Dokładnie w zatrzasku zamka

maly_swd napisał:
-wiec jak by ktos mial checi zrobic fotke:] i zaznaczyc gdzie to dokladnie i jak to mozna "rozebrac" aby ew. naprawic;)
Trzeba będzie :
- zdjąć tapicerkę klapy - 1 śrubka w uchwycie + kilka plastikowych kołków
- rozłączyć złączkę czujnika zamknięcia klapy (jest tylko kabelek idący do samego zatrzasku - trzeba uważać żeby się nie pomylić przy rozłączaniu więcej niż jednej wtyczki, bo niektóre pasują nawzajem do siebie - u mnie przy naprawie lakierniczej spece się pomylili - efekt - spalony przekaźnik oświetlenia, bezpiecznik otwierania klapy, uszkodzony alarm i pewnie coś jeszcze...)
- zdjąć plastikową osłonę zatrzasku (najbardziej upierdliwe)
- zaznaczyć sobie położenie zatrzasku na klapie (żeby uniknąć poźniej godzinnego trzaskania klapą i ustawiania)
- odłączyć drut sterujący od zamka (od tego gdzie się wkłada kluczyk)