[166] Air conditioner faulty - komunikat na wyświetlaczu

• Autor wątku Autor wątku fokusek
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
F

fokusek

Guest
Witam...

Tydzień temu kupiłem AR 166 2,4JTD 1999r. Jestem laikiem jeśli chodzi o to auto. Z góry proszę o wyrozumiałość. Mam problem. Na wyświetlaczy zaraz po włączeniu zapłonu pojawia się komunikat: Air conditioner foulty. Please kontact workshop! Klima działa bez zarzutu. Temperatura i siła nawiewu jest prawidłowa. Chodzi tylko o to że denerwuje mnie ten napis. Czy tak naprawdę jest wszystko w porządku? Jak mam to naprawić? Z góry dziękuję z pomoc...

Pozdrawiam
Fokusek
AR 166 2,4jtd 1999r.

Hey
Mi sie chyba tez wyswietla ten sam komunikat ale w jezyku wloskim.
Z tego co sie dowiedzialem w serwisie klimatyzacji to jest to komunikat ktory informuje o konczacym sie plynie w klimatyzacji.
U mnie tez klima normalnie zalacza, chlodzi i jest ok.
Czy masz u siebie inne objawy??

Męczę się z tym już kilka ładnych miechów. Zauważcie, ze przy zamknięty obiegu powietrza napis się nie wyświetli, jak tylko naciśniecie tą strzałkę i włączycię obieg z zewnątrz klima natychmiast się zawiesi-macie to samo?? Coś tam gdzieś tam się nie otwiera i nie przepuszcza powietrza, nie pamiętam nazwy. Koszt części to 60-70zł, ale robocizny już dużo większy, bo trzeba rozebrać całą deskę rozdzielczą i szukać po kolei, który to "zaworek" się nie uchyla-tak wytłumaczono mi to w zeszłym roku w ASO. Chyba każda 66 wcześniej czy później na to zachoruje...

u mnie dodatkowo jest tak, ze komunikat pojawia sie po wlaczeniu zaplonu i wlaczeniu klimatyzacji (jesli klima nie byla wylaczona przed zgaszeniem silnika wczesniej i przy zaplonie ponownym wlacza sie sama, to komunikat sie nie pojawia) oraz przy drastycznej zmianie temperatury nawiewu - z LOW np. na 25st. to od razu zglupieje. Ponadto czesto mam tak, ze pomimo wylaczenia klimy na OFF, ta dalej pracuje i wieje :( i to mnie najbardziej irytuje....