[159] [159] JTDm problem przy porannym odpalaniu

David1

Nowy
Auto
AR 159 1.9 JTDm
Witam
Alfe posiadam od jakiegoś miesiąca i dzisiaj rano niestety mnie zawiodła.
Zauważyłem ostatnio że po dłuższym postoju (zwłaszcza nocnym) ciężko pali taj jak by się jej troszke nie chciało :)
Wczoraj po pracy po odpaleniu puściła czarnego bąka ale nie zauważyłem nic po za tym niepokojącego przejechałem się około 50 km miasto/trasa.
Rano wsiadam do auta i dupa kręci a nie chce zaskoczyć po powrocie z pracy to samo :/
pod maska na zapłonie słychać dziwne "piszczenie"...
Jestem trochę zielony w mechanice i mam nadzieje że pomożecie...
Przesyłam link z filmikiem do wgladu:
https://www.youtube.com/watch?v=2yXthNvTr_I&feature=youtu.be

Przytrzymaj dłużej przycisk bo wyglada jak by chciał załapać. ..albo może trochę pomóc i plak w obudowę filtra powietrza :)podłączyć pod kompa sprawdzić co i jak.

Napisane na Commodore C64..;)

Przytrzymaj dłużej przycisk bo wyglada jak by chciał załapać. ..albo może trochę pomóc i plak w obudowę filtra powietrza :)podłączyć pod kompa sprawdzić co i jak.

rano dosyć długo trzymałem i pare razy a teraz już troche boje się ze coś uszkodze...

- - - Updated - - -

a te piszczenie na zapłonie to normalne zjawisko ?

Ja nie mam takiego piszczenia , albo nie zauważyłem. ...

a i zapomniałem powiedzieć że dwie uszczelki pod wtryskami były wymienione no i swiece nowe...

Wiesz w jakiej kondycji są wtryskiwacze?

szczerze to nie ale wiem że poprzedni właściciel rok temu regenerował je po wytrąceniu się parafiny z ropy...

Ciężko będzie wywróżyć przyczynę takiego stanu rzeczy przez forum. Przydałaby się porządna diagnostyka komputerowa, może próba przelewowa.

Spróbuj podmienić aku i sprawdź jak kręci. Mam to samo U siebie i jestem pewien, że to wina akumulatora .

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Spróbuj podmienić aku i sprawdź jak kręci. Mam to samo U siebie i jestem pewien, że to wina akumulatora .