[145] Wyrównanie poziomy płynu chłodzącego

• Autor wątku Autor wątku Skrecz
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
S

Skrecz

Guest
witam, kilak dni temu kupiłem Afle 145 1.4 boxer '97 :mrgreen: I po rozejrzeniu sie pod maska zobaczyłem ze poziom płynu chłodzącego jest za niski i teraz mam pytanie jakim płynem mogę go uzupełnić czy od razu muszę wymieniać cały?

I tak dla pewności jest to ten biały zbiornik po prawej stronie od silnika? ( przepraszam jestem kompletnie zielony:) )

tak to ten największy biały zbiornik po prawej stronie z czarnym korkiem , możesz dolać każdym jednym płynem do chłodnic który kupisz na stacji benzynowej bądź w sklepei motoryzacyjnym

a jkie macie zdanie na temat uszczelniaczy do chlodnic? chyba bede musial tego uzyc bo mi kapie chloica z lewego dolu- patrzac pod maske...

turek1601 napisał:
a jkie macie zdanie na temat uszczelniaczy do chlodnic? chyba bede musial tego uzyc bo mi kapie chloica z lewego dolu- patrzac pod maske...
Raczej kiepski pomysł działa ale na krótką metę sam doświadczyłem

Tak jak napisał 75andrew155, to zadziała ale na krótką metę, prędzej czy później trzeba będzie wymienić chłodnicę, przepłukać układ i zalać dobry płyn.

lesio146 napisał:
jesli wyciek nie jest wielki to 99%ze pomorze.
Widać my z kolegą mamy prawie zawsze odmienne zdania :wink: . Niech tylko Alfinę mocno przycisnie i z uszczelnienia nici . Rozglądaj się za nową chłodnicą wszelkie używki z reguły zaczynają po krótkim czasie ciec

75andrew155 napisał:
lesio146 napisał:
jesli wyciek nie jest wielki to 99%ze pomorze.
Widać my z kolegą mamy prawie zawsze odmienne zdania :wink: . Niech tylko Alfinę mocno przyciśnie i z uszczelnienia nici . Rozglądaj się za nową chłodnicą wszelkie używki z reguły zaczynają po krótkim czasie ciec