Witam.
Planuje zakup alfy 147 do ceny 20-22 tys PLN>
Na jakie szczegóły powinienem zwrócic uwagę podczas zakupy.
Jaki silnik byłby najlepszy?
Pozdr
Witam.
Planuje zakup alfy 147 do ceny 20-22 tys PLN>
Na jakie szczegóły powinienem zwrócic uwagę podczas zakupy.
Jaki silnik byłby najlepszy?
Pozdr
Zwroc uwage na auto.
Silnik ze starego mercedesa praktycznie nie do zajechania.
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
Valka, jesli chodzi o wytrzymalosc, diesel jesli chodzi o oszczednoscNapisał majre
))
Pozdr.
Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
Jest Alfa 166 3.2
Tylko diesel lub 3,2GTA :mrgreen:
Witam
Mniej wiecej zdecydowalem, sie na zakup A 147,
ale mam problem. Nie wiem jak z awaryjnoscia tego auta.
Mam do wydania 15-17 tysiecy.
Czy za taka kwotę kupie cos sensownego ?
Bylbym wdzieczny za podpowiedzi wasze.
Na co zwrocic uwage przed kupnem.
Jesli benzyna to co tam w silniku najczesciej sie psuje, a jesli diesel
to co powinno zostac wymienione ?
Auto do dojazdow do pracy.
Wymagania,klima,wspomaganie i poduszki powietrzne.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
heh...ale zonie sie podoba Alfa.
W sumie mi rowniez, choc jestem za japonczykami bardziej.
Ma byc fajne autko do dojazdowReszta srednio sie liczy.
Chyba, ze mi tu odradzicie.
Ale powiedzcie, co lepsze w tej kwocie ??plz.
Szczerze za 15-17tsy bym szukał 156, na dobra 147 troche mało.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
W tej cenie można dostać 147 JTD 8V, bo 16V są już droższe. Silnik ma opinię trwałego i oszczędnego. Z drugiej strony beznyniaka nawet 2.0 można by znaleźć. Inna sprawa w jakim będzie stanie za tą cenę.
Ponieważ nie mam ani diesla 8V ani benzyny więc na ten temat się nie wypowiadam.
Zwróć uwagę ile masz do pracy - jeśli poniżej 10 km to po -15 'C diesel nawet Ci się nie rozgrzeje. Na trasy tej długości lepiej byłoby mieć silnik benzynowy.
Co do awaryjności to zawieszenie jest delikatne. Robią się luzy na wahaczach i co jakiś czas trzeba coś wymienić. Czasem są to pierdoły typu gumy do stabilizatora po 20 złotych. Można zwalać na polskie drogi itp., ale w focusie zawieszenie wytrzymuje znacznie dłużej. Korodują też linki od ręcznego i np po 5-6 latach kwalifikują się do wymiany. Za to blachy są dobrze ocynkowane i nie rdzewieją. Pewną wadą jest też duży promień zawracania. Poza tym ... same zalety. Jeździ się naprawdę przyjemnie i z uśmiechem wsiadasz do auta. Do wyglądu też nie można się przyczepić.