Ja teraz założyłem do VW jurid - pylą jak jasna... ale najmniejszych drgań, nawet jak są bardzo gorące.
Słyszałem też opinię, że muszą się ścierać, bo od tego są![]()
Ja teraz założyłem do VW jurid - pylą jak jasna... ale najmniejszych drgań, nawet jak są bardzo gorące.
Słyszałem też opinię, że muszą się ścierać, bo od tego są![]()
Ale to są klocki do ostrej jazdy, nie nadają się do dupowozu ponieważ nie hamują, kiedy są zimne.
- - - Updated - - -
Proponuję najpierw przeczytać skład i nie stosowac srodków z kwasem.
- - - Updated - - -
Na koniec jeszcze jedna uwaga - są środki do pielęgnacji felg, które dość skutecznie zapobiegają przyleganiu i wżeraniu się pozostałości po klockach w felgi.
@Ricambi
Wiedziałem to od początku , ale ja osobiście nie zauważyłem aby efektywność hamowania była mniejsza na zimnych , natomiast bo wbiciu hebla w podłogę ( na zimnych właśnie) gały wyłaziły mi z orbit plus zero fadingu. Ja byłem bardzo z nich zadowolony. Niestety koszty wraz z tarczami turbo groove porażają.
Ricambi - o czym ty do mnie rozmawiasz? Myles kiedyś felgi wymienionymi środkami?
I u mnie czas na wymianę klocków i tarcz. Koniecznie chciałbym ATE Ceramic, które miałem w poprzednim aucie i dlatego, że praktycznie nie pylą chcę je do Julki. Mam tylko problem z doborem. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy te o oznaczeniu 13.0470-2768.2 (tył) i 13.0470-4854.2 (przód) będą pasowały. Zaznaczam, że nie mam hamulców Brembo z tarczami 330 i 278 mm tylko zwykłe z tarczami 305 i 264 mm.
Przy zakupie klockow z "ceramika" pamietajcie ze te klocki w wiekszosci maja nizszy wspolczynnik tarcia a co za tym idzie moga miec slabsza skutecznosc i dluzsza droge hamowania..
nie wspominajac, ze ate to chinsk przepakowywany badziew.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk