Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Klimatyzacja- ilośc czynnika w układzie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie Klimatyzacja- ilośc czynnika w układzie

    Czyli jak w temacie, ile tego tałatajstwa mieści się w Julce?
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    W 1,75 QV 450g. Jeszcze r134a

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    nie za mało?

    POza tym ciekawe czy są różnice w zalezności od silnika

    Ale jakby co to interesuje mnie do 1.4 120
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  4. #4
    9none
    Gość

    Domyślnie

    450 +/- 20 - gazu oraz 130 ccm3 oleju , ISO:61, tyop RL-897..... ja dodaję jeszcze 2-3 ml kontrastu..... chyba takie same ilości wchodza do wszystkich silników.... zesto Giulietta na warsztacie ma nabite 560 gazu, dlaczego akurat tyle , nie wiem, to za duzo.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    9none, dzieki za odpowiedź
    Sprawdzę u siebie i tez powiem ile u mnie wyszło początkowo.
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    dopełnione do 450g.Było jakieś 390g, więc jak na dwa lata nieduży ubytek
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Kolno
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir 170 KM 2011r.
    Postów
    6

    Domyślnie

    Witam, nie chcę zakładać nowego wątku, więc swój problem opiszę tutaj. Otóż od jakiegoś czasu w mojej Giuliecie bardzo słabo chłodzi klima w trybie auto. Byłem z tym w serwisie, uzupełnili czynnik, wymienili filtr i dalej to samo. Jak ustawiam temp i siłę nawiewu ręcznie, wszystko jest ok, ale jak tylko włącze AUTO, za chwilę mam tropiki w aucie. Może ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być. Dodam tylko że jestem totalnym laikiej jeżeli chodzi o samochód.
    Using Tapatalk

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał TheOrema Zobacz post
    Witam, nie chcę zakładać nowego wątku, więc swój problem opiszę tutaj. Otóż od jakiegoś czasu w mojej Giuliecie bardzo słabo chłodzi klima w trybie auto. Byłem z tym w serwisie, uzupełnili czynnik, wymienili filtr i dalej to samo. Jak ustawiam temp i siłę nawiewu ręcznie, wszystko jest ok, ale jak tylko włącze AUTO, za chwilę mam tropiki w aucie. Może ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być. Dodam tylko że jestem totalnym laikiej jeżeli chodzi o samochód.


    podłączyć komputer pod klimę, prawdopodobnie któryś, wewnętrzny NTC oszukuje .

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    429

    Domyślnie

    Po miesiącu od odebrania samochodu z salonu okazało się że klima nie działa. Uzupełnili czynnik i pomogło ... na kilka dni. Po drugiej wizycie w warsztacie okazało się że na jest nieszczelność i czeka mnie wymiana przewodu i chłodnicy. Czy brak czynnika szkodzi układowi klimatyzacji?
    Giulietta 1.4 MA / AR 147 JTDM 16V

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Na szczęście nasze kompresory o zmiennej pojemności, posiadają sprzęgło elektromagnetyczne. W przypadku rozszczelnienie sterownik nie pozwoli włączyć kompresora. Natomiast każda większa nieszczelność lub rozszczelnienie układy ( w przypadku naprawy) powinno skutkować wymianą osuszacza.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 20-06-2014 o 14:38

Podobne wątki

  1. Lusterko zewnętrzne - ilośc pinów
    Utworzone przez majster_85 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-11-2015, 22:51
  2. Za duzo czynnika klimatyzacja
    Utworzone przez dareme89 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-08-2015, 20:39
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-08-2014, 10:17
  4. EGR ilośc pinów w kostce
    Utworzone przez kaz156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-11-2010, 09:01
  5. ile czynnika klimy do 2.4 JTD 20V?
    Utworzone przez ZoLtaR_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2010, 09:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory