niby w Paryżu AR ma pokazać Giuliette SW. Coś w stylu A3 sportback
http://www.autobild.de/bilder/bilder...u-3431630.html
niby w Paryżu AR ma pokazać Giuliette SW. Coś w stylu A3 sportback
http://www.autobild.de/bilder/bilder...u-3431630.html
wizualizacja w stylu niemieckim.. buahaha..
mimo to mogłoby to wyglądać bardziej jak volvo V40 nowe
ciekawe czy będzie nowy mocniejszy silnik![]()
Czas najwyższy na taki samochód i oby to była prawda bo giulietta na dzisiaj jest największym samochodem w ofercie AR. Dzisiaj samochody kombi to bardzo duża część rynku. Nie rozumiem dlaczego w grupie Fiata nie ma żadnego takiego samochodu a powinny być fiat bravo, ar giulietta, lancia delta. Czy opracowanie nadwozia kombi jest aż tak drogie że fiata na to nie stać? Konkurencja zaczynając od kia cee'd, hyundai i30, skody przez peugeota 308, forda focusa, opla astrę, skodę octavię, vw golfa a na audi a3 kończąc, takie samochody ma. I nie ma co pisać że giulietta jest wyrośniętym kompaktem, bo to samo dotyczy kia cee'd czy opla astry o octavii nie wspominając.
Obawiam się jednak, że to tylko plotka, gdyby taki samochód faktycznie miał wejść to już byłoby więcej na jego temat w mediach.
miałem na myśli niemieckie bezguście. Gdyż dla AutoBilda wizualizacje robią zapewne niemieccy graficy. O polskich wizualizacjach się nie wypowiadam, bo oprócz virtual tuningu to w Polsce nikt takich rzeczy nie robi.
Natomiast dużo lepsze wizualizacje sportwagona wklejam poniżej (zaznaczam, że są to różne wizje grafików):
I gdyby było coś takiego, to zdecydowanie sportwagona bym wybrał, a nie hatchbacka..
Osoby robiące te wizualizacje celowo zapomniały o pewnej charakterystyczne SW 156 i 159? Na tych obrazkach widać takie kombi w stylu VW Golf Kombi lub Ford Escort Kombi(czyli po prostu przedłużony samochód, tak jak się prostokąt w MS Paint wydłuża). Mam nadzieje, że Julka SW będzie wyglądała lepiej(nawiązanie do starszych modeli)
Ostatnio edytowane przez TheRealDeal ; 13-07-2012 o 21:53
Fiat woli pompować 500-tkę, niedługo zrobią też autobus na bazie tego malca... Sory, ale czy pierwowzór występował w tylu różnych odmianach? Nie przypominam sobie. Dlaczego więc zabijają wskrzeszoną legendę, podobnie zresztą robi Mini. Kompletnie bez sensu. Liczę na to, że 5-drzwiowe MiTo nie ujrzy światła dziennego.
Już dawno pisaliśmy o tym na AlfaNews
http://www.alfanews.pl/2011/12/20/gi...wagon-w-2013r/
http://www.alfanews.pl/2011/12/25/ja...ta-sportwagon/