A to nie jest tak, że w gqv siedzi sasch performance: https://www.sachsperformance.com/pl/...-999781-999508 ?
A to nie jest tak, że w gqv siedzi sasch performance: https://www.sachsperformance.com/pl/...-999781-999508 ?
W QV jest sprzęgło o numerze 55226906 jednak co do jego trwałości mam wątpliwości. U mnie przy przebiegu 66 000 km na 6 biegu prędkość 120km/h zaczelo ślizgać. W ASO mieli już 2 podobne przypadki, gdzie wymieniali sprzęgło przy zbliżonym przebiegu (ja wymieniłem na takie samo, nowe z ASO). Inna QV, która była na serwisie, ale ma już ponad 170 000km miała ten sam objaw ślizgania przy 120km/h, tyle że tam już też wcześniej sprzęgło było wymieniane.
Mam juz IC u siebie, wydaje sie calkiem spory..
Planuje go na weekend zamontować,
Plan jest taki ze przewiercę się przez belkę i złapie go od góry na śruby,
Będzie siedział bezposrednio pod belka, na 2 albo 3 srubach,
Jestem juz po montażu fmic 550x230x65@63. Do zestawu kupiłem 2 kolanka 63/57. Kolanko od strony kierowcy pasuj p&p. Od strony pasażera okazało się, że jest mniejsza średnica 50x57. Motaż jest dosyć prosty, można wykonać pod domem w 2h,
Ogólnie nie zauważyłem żadnej rożnicy w jeżdzie, pocieszające jest to że w starym fmic nie było wogóle oleju. Teraz kolej na decat,
SuperMasz jakieś fotki z montażu? Kolanka jakie miały długości "ramion"? Ciekawa sprawa z tą mniejszą średnicą, 7mm to całkiem sporo.
Z nowym IC specjalnej różnicy nie poczujesz, bo on się dopiero wykaże jak się zrobi cieplej. Ja u siebie robiłem hamowanie przed i po montażu, parę KM przybyło![]()
You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo
Mam pare zdjęć, ale wychodzi na to, że nie mogę ich dodać do wątku (po wybraniu w oknie dialogowym nic się nie dzieje, ani nie ma żadnego przycisku zapisz, dziwne te UI).
Kolanka kupiłem te https://allegro.pl/oferta/silikonowe...lot-7783245486
Od strony pasażera idealnie powinno pasować te https://allegro.pl/oferta/kolanko-re...ske-7437027017
Panowie jak jest z tym decatem, czytam ten watek https://www.alfaowner.com/Forum/alfa...emove-cat.html (są w nim przytaczane wypowiedzic czołowych włoskich tunerów: novitec) i w sumie mam mieszane uczucia. Plan mam/miałem taki aby zastąpić cat dp od raggazzon, i wyłączyć sondę za katalizatorem, pojeżdzić troche i pojechać gdzieś na chip. Teraz mam wątpliwości czy ma to sens,
BTW: Czy któs ma doświadczenie z tą firmą: https://chiptuning-koszalin.pl/, wiem wiem, cinsoft...(narazie za daleko) ?
Ostatnio edytowane przez tzebrowski ; 14-04-2019 o 09:45
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Dużo IC zasłania ta belka?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Myśle, że z 10cm na pewno, wysokośc IC to 23cm. Chyba kupie te kolanko 50/63 i wtedy bede mial wiecej manewrów i opuszcze troche IC w dol.