śmiem się nie zgodzić moja jest z 2013 i zapamiętuje, raz wyłączyłem i mam spokój
śmiem się nie zgodzić moja jest z 2013 i zapamiętuje, raz wyłączyłem i mam spokój
Moja jest z grudnia 2012 i od początku S&S zapamiętuje stan. Więc to nie kwestia liftu.
Myślę nad zakupem Alfy Giulietty jako alternatywy dla Fiata Bravo - lubię eleganckie hatchbacki. Bravo odpada z racji braku skrzyni automatycznej. Montowano w nich nieszczęsne i awaryjne skrzynie zautomatyzowane Dual Logic. Z tego co piszecie skrzynie TCT sprawują się znakomicie więc decyzja zapadła - Giulietta w graficie z automatyczną skrzynią biegów. Pozostał wybór silnika. Z racji krótkich odcinków raczej benzyna. Czy jest jakaś wersja silnikowa w benzynie, z którą ta skrzynia współgra najlepiej?
Współgra dobrze z oboma silnikami. Osobiście uważam, że lepiej jej z 1750TBi (szczególnie z tym w 4C). Ale z 1.4 też jest OK. Wszystko zależy czego potrzeba, jak maksymalnej radości z jazdy to 1750, jak budżet ma znaczenie to 1.4. Ja wybrałem 1.4 i nie narzekam. W N pali mało, a w D jest zabawa![]()
Niektórzy uważają, że TCT jest wolniejsza od vw DSG, że głośna, gubi się w mieście. Ilość pozytywnych opinii zdecydowanie przeważa. Głównie kręcę się po mieście.Obecnie krótkie odcinki. Problemów nie mam. Dla mnie benzyna 170KM + DNA "dynamic" robi robotę. Łopatki przy kierownicy - uśmiech gwarantowany. Jeśli raz jeszcze miałbym dokonać wyboru - byłyby taki sam.
Potwierdzam w Giuliecie 170 KM działa bardzo dobrze, u mnie nie gubi sie w mieście i działa całkiem szybko. Nie bardzo wiem skąd takie opinie, byc może od tych co nie umieja jeździć automatem, pierwszy raz wsiedli i lewa noga ciagle dryga im do sprzęgła cisnąc na hamulec wtedy rzeczywiście będzie działac źle.
A może ma ktoś 2.0 diesel 170KM + TCT i może podzielić się wrażeniami jak to funkcjonuje w takim zestawie? Planuję zakup giulietty z takim motorem i mam dylemat czy manual czy automat.