
Napisał
paweltbu
w 1.3jtd nie spodziewał bym się fajerwerków:
Gdy włączony jest tryb „Normal”, na wyświetlaczu nie pojawia siężaden napis/symbol.Tryb “Normal”VDC i ASR: Standardowa regulacjaRegulacja układu kierowniczego: Standardowa regulacjaDST: Standardowa kontrola hamowania z ABSStandardowa kontrola bocznego przyspieszeniaKompensacja nadsterowności: lekki impuls na kierownicy nakłaniakierowcę do wykonania optymalnego manewruSilnik: Reakcja standardowa
WŁĄCZENIE/WYŁĄCZENIE TRYBU „Dynamic”WłączeniePrzesunąć dźwignię A-rys. 70 w górę (w pozycje odpowiadającaliterze „d”) i przytrzymać w tej pozycji przynajmniej przez 0,5 sekundy,do momentu aż odpowiednia dioda zaświeci się lub wskazanie„Dynamic” zostanie wyświetlone na wyświetlaczu (patrz rysunek).Po zwolnieniu dźwignia powraca w pozycję środkową.W wersji 1.4 Turbo Multi Air wybrać tryb funkcjonowania “Dynamic”zostanie ponadto uaktywniona funkcja doładowania turbosprężarki(overboost): centralka kontroli silnika umożliwia, w zależnościod pozycji pedału przyspieszenia i w ograniczonym czasie,osiągnięcie poziomu maksymalnego ciśnienia w turbosprężarce zkonsekwencją zwiększenia momentu obrotowego silnika traktującto jako normalne osiągnięcie. Funkcja ta jest szczególnie użytecznaw momencie, gdy konieczne jest uzyskanie maksymalnych osiągów w krótkim czasie (np. w trakcie wyprzedzania)
- - - Updated - - -
A tak poza konkursem, to w moim MITO po włączeniu D nie pojawia się grafika doładowania turbo na wyświetlaczu. Ktoś wie dlaczego??