Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Koni FSD

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie Koni FSD

    Cześć,
    Pojawiły się wreszcie Koni FSD do Julki. Ktos już może montował? Bo seryjne amortyzatory to chyba największa wada tych aut.
    Komplet kosztuje około 3 tysięcy, a więc troche więcej niż Bilsteiny B6+sprężyny Pro-Kit. Znając właściwości tych Koni myślę że to dobry zakup, pytanie tylko jak zachowują się na Giuliettcie.

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    To prawda , do szybkiego śmigania seryjne są za miękkie jak dla mnie , też myślałem kiedyś o B6 i jak się seryjne skończą to będę chciał wsadzić te bile albo koni. W 146 miałem żółte koni i wytrzymały naprawdę bardzo długo , chyba z 8 lat na nich jeździłem póki nie sprzedałem auta , tylko to były olejowe a bilsteiny gazowo-olejowe. Te koni do julki jakie są wiesz może ? Mają regulację twardości jak dawniej?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Giulietta Veloce MY2016 / Giulia Veloce 2.0
    Postów
    481

    Domyślnie

    Wg wpisu gościa z alfaowner, nie mają regulacji

    Only downside is that they're not cheap, and they're not adjustable (that mightn't be a downside, depending on your experience)

    Da się przy relatywnie niskim kursie funta kupić je za 2400
    http://www.alfashop.co.uk/CatalogueR...HOCK-ABSORBERS



  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    To prawda , do szybkiego śmigania seryjne są za miękkie jak dla mnie , też myślałem kiedyś o B6 i jak się seryjne skończą to będę chciał wsadzić te bile albo koni. W 146 miałem żółte koni i wytrzymały naprawdę bardzo długo , chyba z 8 lat na nich jeździłem póki nie sprzedałem auta , tylko to były olejowe a bilsteiny gazowo-olejowe. Te koni do julki jakie są wiesz może ? Mają regulację twardości jak dawniej?
    Nie tylko do smigania ale nawet jazda po koleinach Julka to katorga. Zolte Koni to sport - one maja regulacje twardosci ale nie ma ich do Julki. FSD to amorki adaptacyjne - przy niskich predkosciach są miękkie, przy wyższych robią się twarde, samoczynnie.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    No tak miałem własnie żółte koni sport. Teoretycznie nieźle wygląda ta nowa technologia FSD http://www.koni.com.pl/osobowe.php?go=26
    Ciekawe jak w praktyce to się zachowuje przy ostrym przyspieszaniu - hamowaniu czy szybkich zakrętach. Bardzo bym się chciał przejechać jakimś autem (dowolnej marki) z takim amorem
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 12-08-2016 o 16:31

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał srekal34 Zobacz post
    Nie tylko do smigania ale nawet jazda po koleinach Julka to katorga
    czy na pewno masz sprawne amory i przede wszystkim dobrze ustawioną zbieżność? Nie zauważyłem jakiegoś większego problemu w koleinach mimo kapcia 225

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie Koni FSD

    Fsd to nie jest nowa technologia, pewnie juz z 10 lat jest na rynku. Miałem takie amorki i gdyby nie cena - to bym w każdym aucie tylko je montował. Faktycznie adaptacja działa, na dziurawej drodze robi sie miękko, a na gładkiej usztywnia. Jakbym miał porównać do b4 - to miękko jest bardziej miękko, a twardo to powiedzmy koni strt - może trochę więcej. Zakres nie jest tak duży jakby ktoś chciał ale fakt ze sie same regulują jest boski.
    Co do kolein - bardziej wg wpływa na ciąganie po koleinach typ opony.
    Aha - to są amorki cywilne wiec nie oczekujmy, ze jak sie utwardza to bedzie beton kw v3 skręcony na maxa.

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Fsd to nie jest nowa technologia, pewnie juz z 10 lat jest na rynku. Miałem takie amorki i gdyby nie cena - to bym w każdym aucie tylko je montował. Faktycznie adaptacja działa, na dziurawej drodze robi sie miękko, a na gładkiej usztywnia. Jakbym miał porównać do b4 - to miękko jest bardziej miękko, a twardo to powiedzmy koni strt - może trochę więcej. Zakres nie jest tak duży jakby ktoś chciał ale fakt ze sie same regulują jest boski.
    Co do kolein - bardziej wg wpływa na ciąganie po koleinach typ opony.
    Aha - to są amorki cywilne wiec nie oczekujmy, ze jak sie utwardza to bedzie beton kw v3 skręcony na maxa.
    co to jest koni strt? Żółte sporty? Powiem szczerze że na szybkie winkle ich charakterystyka w 146 mi odpowiadała chociaż na dziurach było za twardo przy ustawieniu twardości na max . Strasznie nie lubię kiedy przedni zawias pracuje w zakresie plus- minus 10 cm , czasem się boję że uwale miske albo co najmniej płyta pójdzie na szczępy . Powiedz jak te Fsd się zachowują na starcie , ostrym hamowaniu i przyspieszaniu, na zakrętach nie kładą się ?

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Koni strt są pomarańczowe. Bez regulacji, trochę utwardzone, krótszy trzpień, krótszy skok, grubsza laga.
    Aby najlepiej wyobrazic sobie jak pracuje fsd należałoby poczytać o tym na stronie producenta. Ogólnie - o ich twardości decyduje oscylacja oleju w odpowiednim miejscu . W efekcie jeśli auto stoi bez ruchu, to sie utwardza - przy starcie bedzie wiec lepiej. Duża oscylacja na dziurach powoduje zmiekczenienie.

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Jakby ktoś się zastanawiał nad wymianą.
    Jestem świeżo po zalozeniu FSD do Julki - roznica na plus jest ogromna w stosunku do serii. Doszedl takze eibach pro-kit i teraz auto jest duzo stabilniejsze a nierownosci lepiej wybierane.

Podobne wątki

  1. [GTV] różnice między 2.0ts 150 koni a 155 koni/problemy ze swapem? Alfa GTV
    Utworzone przez legionistaadas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 22:47
  2. Skrzynia biegów 2.4 jtd 150 koni a 1.9 jtd 115 koni
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-06-2014, 11:49
  3. [Giulietta] 120 czy 170 koni?
    Utworzone przez wic1 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-03-2014, 21:17
  4. Koni str.t
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 14:33
  5. katalizator 2.4 jtd 140 koni
    Utworzone przez mimi 01 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-03-2013, 16:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory