Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 114

Temat: Ceny przeglądów, który serwis wybrać? Opinie o salonie/serwisie Autex Bydgoszcz.

  1. #71
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar creet
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Stelvio Executive 2.0 280 Q4 2018
    Postów
    13

    Domyślnie

    Dukiewicz. 450zł za przegląd. Z ich olejem 800zł... Faktycznie 'ciekawie', żeby nie powiedzieć z d***, wyceniają swoje usługi/asortyment. Z drugiej strony w Mazdzie cena za pierwszy przegląd bez oleju podobna.

  2. #72
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Olej u Dukiewicza kosztuje 113 zł / 2 litry (Selenia 0W30), do tego filtr oleju za 88. Razem - 314 zł, nie licząc robocizny, ale to jak rozumiem już było w tych 450. Może coś jeszcze doszło?

  3. #73
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Kilgore
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Giulietta 1.4 170KM TCT
    Postów
    19

    Domyślnie

    Czyli jeśli Autexu Bydgoszcz nie ma na oficjalnej mapie dealerów i sieci serwisowej AR, to przeglądy okresowe Julki (będącej na gwarancji) w tym przybytku mijają się z celem tak?

  4. #74
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar creet
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Stelvio Executive 2.0 280 Q4 2018
    Postów
    13

    Domyślnie

    [MENTION=66176]Kilgore[/MENTION] - tak, nie będzie to przegląd gwarancyjny, a jeśli go nie zrobisz to tracisz gwarancję na auto. [MENTION=29400]MiLykie[/MENTION] - 450zł za przegląd + 226 za olej + 88 za filtr = ~800zł.

  5. #75
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,560

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kilgore Zobacz post
    Czyli jeśli Autexu Bydgoszcz nie ma na oficjalnej mapie dealerów i sieci serwisowej AR, to przeglądy okresowe Julki (będącej na gwarancji) w tym przybytku mijają się z celem tak?
    Według dyrektywy unijnej przeglądy możesz robić gdzie chcesz i nie ma wpływu to na gwarancję o ile warsztat spełnia wymogi producenta - no i tu się zaczynają schody- skoro zabrali autoryzacje to coś na rzeczy jest.
    Dla świętego spokoju ASO.
    na marginesie ceny ASO Alfy chore są i rzeczywiście zmowa cenowa- za wymianę oleju i ścieżkę zdrowia jak na SKP 450 pln- tyle to w większości marek kosztują przegląd kompletny -olej i robota

  6. #76
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie

    Nie ma obowiązku robienia przeglądów gwarancyjnych w ASO. Nieautoryzowany serwis musi po prostu wykonać przegląd zgodnie z zaleceniami producenta i udokumentować to na fakturze. Nie musi też używać oryginalnych części zamiennych, mogą być aftermarketowe zamienniki. Dopóki producent (przedstawiciel producenta, czyli w tym wypadku FCA) nie będzie w stanie udowodnić, że jakaś usterka została spowodowana zastosowaniem części nieodpowiedniej jakości lub zaniedbań serwisu to nie ma prawa odmówić naprawy gwarancyjnej. Zgodnie z prawem klientowi się to należy i tyle. Pracowałem prawie 2 lata w dziale aftersales jednego z importerówna polskim rynku marek i dobrze wiem jak to w praktyce działa.

    Nie zmienia to jednak faktu, że opłaca się serwisować auto w ASO, ponieważ taki lojalny klient ma spore szanse na pomoc producenta w przypadku grubej awarii już po upływie okresu gwarancyjnego.

  7. #77
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Kilgore
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Giulietta 1.4 170KM TCT
    Postów
    19

    Domyślnie

    Dareek i Tomekkk ale fajne SF piszecie, fani Lema? Powiedzmy, że mnie też możecie do swojego grona dopisać, niemniej odrobina powagi... :-)
    Pytanie teraz konkretne. Bella stoi w Inowrocławiu i stąd zaczyna swoje trasy. W jakim kierunku jeśli idzie o serwis ją kierować? Wawa? Poznań? Różnica w km jest dla mnie pomijalna. Autexu (Bydgoszcz) już od dawna nie biorę pod uwagę.

  8. #78
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,560

    Domyślnie

    Kilgore- jak się na czymś nie znasz to nie zabieraj głosu ale wiem- Polacy znają się na wszystkim
    rozporządzenie Komisji UE nr 461/2010, § 69 wytycznych do ww. rozporządzenia:
    - "uzależnianie prawnych lub przedłużonych gwarancji producenta wobec nabywcy od tego, czy użytkownik ostateczny zleci przeprowadzenie wszystkich napraw i konserwacji, również tych nieobjętych gwarancją, jedynie autoryzowanym warsztatom w ramach sieci (…) To samo odnosi się do warunków gwarancyjnych wymagających użycia części zamiennych marki producenta w odniesieniu do wymiany części nieobjętych warunkami gwarancji...". Z zapisu wynika, że gwarancja udzielana przez producenta pojazdu nie może być uzależniona od konieczności dokonywania napraw i przeglądów pojazdu w autoryzowanej sieci naprawczej.

    Inna sprawa że jak napisałem - wypnie się gwarant i co mu zrobisz no ale jest ryzyko jest zabawa

  9. #79
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Giulietta Veloce MY2016 / Giulia Veloce 2.0
    Postów
    481

    Domyślnie

    Wy naprawdę narzekacie na ceny przeglądów po 800 zł? :OO

    Ja podobnie płaciłem za przeglądy wartego 60 tys zł Hyundaia Elantry i nieco nawet więcej (licząc ich olej) Mazdy 6 wartej ponad 100k.
    Przeglądy po 8 stówek to normalna cena.

    W hyundaiu padła cała kolumna kierownicy ze sterownikiem etc, zrobili mi na gwarancji za free
    W mazdzie źle działały ledy adaptacyjne, zrobili mi na gwarancji za free wymieniając całe lampy, wartość ok 18 tys zł.

    Nie opłaca się absolutnie robić przeglądów poza ASO i oszczędzić 200 zł, żeby później się ciągać z gwarantem po sądach przy lampach za 18k.

    Poza tym sporo aut jest w leasingu, warto też przejrzeć OWL, czy aby właściciel auta (bank) nie wymaga przeglądów w ASO.

  10. #80
    Użytkownik Ogier Avatar Snu
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Jest Giullietta 1.4 MA Była 147 1.6 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Cytat Napisał creet Zobacz post
    Żona obdzwoniła dziś warszawskie ASO w celu umówienia przeglądu i jego ceny dla swojej Julki. Zadzwoniła i do Twardowskiego. Dostała informację, cytuję: "nie mamy już autoryzacji na Alfę". Nie wydaje mi się, by nawet swoim najznamienitszym klientom (w domyśle tobie) powiedzieli czy autoryzację stracili czy z niej zrezygnowali.
    Twierdzą, że zrezygnowali, ale też bym tak twierdził

    Btw. Czytam różne wątki i wychodzi na to, że o ile ceny pierwszego przeglądu wszędzie są w miarę podobne cenowo, to drugiego już nie. W Warszawie twardo twierdzą - 1600zł (bo świece), ktoś z Was robił taniej? w Mławie twierdzą, że 1000, ale bez świec... W okolicy jest jeszcze Łódź i Lublin, ktoś próbował kombinować?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Auto z salonu-alarm i czujniki parkowania dokładać w salonie czy niezależnym serwisie
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 23-12-2018, 21:35
  2. Który serwis AR najlepszy?
    Utworzone przez plancior w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 18-08-2016, 11:21
  3. czujnik ABS - który wybrać
    Utworzone przez Reason w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 12:53
  4. [MiTo] Jakie są ceny przeglądów Mito 1.4 TB 155KM?
    Utworzone przez shazan w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-10-2010, 21:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory