A Ty jaką jak się nie uda? Nie chodzi o wyjęcie na siłę tylko wyciągnięcie , włożenie z powrotem bez jakichkolwiek uszkodzeń reflektora czy soczewki . Na siłę może by się dało aby później zepchnąć taką soczewkę na allegro ale przecież nie w tym rzecz . Swojej lampy Ci nie wyciągnę do testów
![]()
Co ty nie powiesz?No tak, bo pewnie chciałem tą soczewkę siekierą wyciosać z tej lampy
Akurat dobrze się składa, bo muszę ściągnąć zderzak, żeby poprawić grill po poprzednim właścicielu, więc dostęp będzie ;p
Więc ponawiam pytanie, jaką flaszkę stawiasz?![]()
tylko mi tu nie wyjedź z jakąś trucizną typu "Krakowska" ;p
Na fiatbravoklub znajdziesz te wątki.. Bravo II ma plastikowe lampy i klejone klosze. I zapewne też nie zauważyłeś, że na rynku działa wiele firm zajmujących się regeneracją plastikowych lamp, w szczególności ponowną metalizacją wypalonych odbłyśników modułów soczewkowych.
pzdr, tadzikpl
Tadzk - nie wprowadzaj w błąd każde auto ma praktycznie teraz reflektory z poliwęglanu to raz - owszem na fiat brawo rozklejali lampy i malowali wnętrze tylko nie wiesz o tym że wcześniej czy później kończyło się ich wymianą. i Jeszcze jedno sposób jaki to napisałeś sugeruje kłopoty Bravo z lampami - wec sprostuję Cie- nie są mi znanae przypadki wypalonych odbłyśników w Bravo.
Rozklejenie lamp metodą chałupniczą - w piekarniku, opalarką czy inną metodą to druciarstwo- znam temat- średnio 8 na 10 lamp po takim zabiegu wcześniej cy później nadaje się do wymiany. No ale kto co lubi. Owszem są firmy które tym się zajmują ale koszty zabawy też nie są małe no i praktycznie pewniak że za chwile będą parować czy nabierać wody. Jak dla mnie nie da się wyjąć soczewki to po prostu kupić jakąś używkę- ważne aby była świeża w produkcji.
co do lamp w Julce- spokojnie można je wymontować bez ściągania zderzaka
nie widzisz różnicy w zadymieniu /zabrudzeniu klosza od wypalenia soczewki/odbłyśnika bo wrzuciłeś wszystko do jednego worka?
często ten objaw pojawia się po zamontowaniu żarówek typu + 50%
to o czym piszesz spokojnie jesteś w stanie wyczyścić poprzez otwór żarówki drogowej lampy. ale to nie to forum.
A niby skąd się ten dym bierze, jeśli nie z wypalania odbłyśników?
pzdr, tadzikpl
nie wiem - nie wnikam - często nowe lampy to mają - po prostu brud i tyle z tym że łatwy
do usunięcia.
dzięki dla prezesa za obszerny materiał zdjęciowy![]()
Jak będę miał w łapie już lampę to zobaczymy co da się zrobić. Najlepiej jakby się dało wyjąć bo wyczyściłbym dokładniej ale być może uda się chociaż trochę wyczyścić. Brudny mam nie tyle odbłyśnik (chociaż pewnie też trochę) a samą soczewkę, widać na niej jakby mgiełkę. Próbowałem już na aucie wyciągnąć żarówkę, wsadziłem pędzelek namoczony i w IPA i w APC i nic tego nie ruszyło i zamglone jest nadal. Może ten brud "wtopił" się albo przyległ bardzo mocno z racji temperatury jaka jest od żarówki co znacznie utrudni operację
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 20v 175km @217km/428nm by Cinsoft
Alfa Romeo Mito 1.4 TB 155KM Turismo 2008r - była
Alfa Romeo 156 1.8 TS 144KM 1998r - była