Czy wam też fabryczne wycieraczki w niskich temperaturach bardzo ciężko chodzą po szybie i rysują szybę? Zauważyłem dzisiaj pod słońce trochę rys, co nie jest normalne w kilkumiesięcznym samochodzie.
Czy wam też fabryczne wycieraczki w niskich temperaturach bardzo ciężko chodzą po szybie i rysują szybę? Zauważyłem dzisiaj pod słońce trochę rys, co nie jest normalne w kilkumiesięcznym samochodzie.
Pal licho te rysy, tylko w ujemnych temperaturach wycieraczki chodzą z odgłosem heblowania. Kupię zamienniki za 50 zł takie jak kupowałem do Bravo i zobaczymy,
Zanim coś kupisz to ustaw kąt natarcia pióra, bo masz najwyraźniej nieprawidłowy
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
To znaczy gdzie? Przecież tam nic się nie reguluje.
Kąt natarcia pióra ustawia się poprzez skręcenie ramienia wycieraczki - jest do tego specjalny przyrząd, tak wygląda:
http://www.satberlin.de/media/images/popup/4851-1.jpg
Jedź do zakładu który np zajmuje się wymianą szyb to ci to zrobią.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Tak jak myślałem, pomogła dopiero wymiana wycieraczek. Teraz jest błoga cisza i wycieraczki wreszcie dokładnie zbierają brud.
Jednak nie ma to jak sprawdzony produkt. Przez 7 lat posiadania Bravo używałem tylko tych i nigdy nie było problemów.
http://e-wycieraczki.pl/alfa-romeo-g...-aero/p,221929
Ja używam oryginalnych BOSCH i żadnego problemu nie mam, nawet przy niskich temperaturach. @W Mito używam motgum działają identycznie jak Bosch.
A oryginalne jakie powinny być? Może w salonie włożyli mi jakieś inne. Ale i tak pewnie się tego nie sprawdzi, bo nie ma na nich żadnych napisów.