- podładuję akumulator opcją z *, czyli chyba 14.7 V i zobaczę co pokażą testy.
- podładuję akumulator opcją z *, czyli chyba 14.7 V i zobaczę co pokażą testy.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Jeśli to fabryczny Exide, który jest w aucie od nowości to ładowanie nic mu nie pomoże bo najzwyczajniej kończy żywot
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
- to prawie roczny akumulator, zajechany małym przebiegiem. (chyba).
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
dobry akumulator.....
Jesli to Exide, to wyciagnij korki, zobacz czy elektrolit zakrywa cele i czy nie ma na na plytach bialego nalotu.
Moj ma 3,5 roku i jest w b. dobrej kondycji.
Akumulator nie podlaczony powinno sie doladowywac raz na miesiac, max poltora, a jesli jest zainstalowany w samochodzie-najlepiej raz na tydzien (jesli auto nie jezdzi).
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Mój aku tez ma 3,5 roku,może nawet 4 jakby liczyć od jego daty produkcji , pomiar gęstośći elektrolitu pokazuje mi 100% praktycznie wszystkie cele równo. Poziom trzyma jak należy na max wiec odparowanie jest bardzo znikome, naładowany jest cały czas jak powinien bo po 5 min od podłączenia jest juz na full i procesor wyłącza. Z rozruchem nie ma problemu bo kręci dobrze - i na nic to wszystko skoro s&s tak i tak mi nie działa po mieście. Jedynie po dłuższej jeździe gdzieś w trasie czasem się włączy ale generalnie rzadko. Mam wrażenie że ten system żyje u mnie własnym życiem i robi sobie co chce :-D
Ostatnio edytowane przez tx555 ; 13-01-2014 o 22:02
- w alfaOBD masz opcje logów z systemu S&S, zobacz co u ciebie powoduje problemy, chyba że ta funkcja nie jest ważna dla ciebie.
- jak minie gwarancja to dobiorę się do korków w akumulatorze.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
kiedyś patrzyłem na te logi i były jakieś dziwne bo np. jako ostatni powód nie właczenia SS podawało nie zapiety pas podczas kiedy napewno był zapiety bo na czas testów bardzo tego pilnowałem, chyba ze bierze pod uwage też brak pasażera. Zasadniczo jesli system działa a nie jest spełniony jakis warunek do wyłaczenia silnika to na wyswietlaczu pojawia sie wowczas " system SS unvailable". Dawniej tak było ale obecnie to juz wystepuje bardzo rzadko - najczesciej nie pojawa sie żaden komunikat ani też system się nie uruchamia
Ostatnio edytowane przez tx555 ; 14-01-2014 o 09:50
U mnie dotychczas S&S prawie zawsze działał (a więc jak były warunki spełnione). Akumulator ma teraz prawie 2.5 roku. Jeżdżę głównie po mieście, i co parę tygodni w daleką trasę (1.500 km w obie strony). Ostatnio zauważyłem, że S&S też zaczął własnym życiem żyć. Wystarczy, że samochód stoi jeden dzień w garażu, to przez dwa dni w ogóle S&S nie ma. Ok, akumulator musi się doładować. Dotychczas tak nie było, wystarczyło parę km przejechać i było ok. Do pracy mamy 15km w jedną stronę, samochód garażowany. Generalnie warunki dla akumulatora nie najgorsze. Zastanawiam się, co z tym zrobić. Podejrzewam, że akumulator może pomału padać. Chyba wybiorę się do serwisu, i niech się wypowiedzą, co z tym się dzieje. Znając życie, to akumulator padnie nagle o 12h w nocy, 200km od Warszawy przy -15. Chce takiej sytuacji uniknąć...
W starym samochodzie do głowy by mi nie przyszło, że akumulator może po ponad 2 latach paść. Fabryczny Bosch chodził przez ponad 6 lat, a był to Diesel. No ale takie uroki S&S. Chyba więcej zawracania głowy niż pożytku.
- szkoda że nie można w jakiś sposób dotrzec do komunikatów tego urządzenia na akumulatorze IBS.
- on podaje wszystkie dane o akumulatorze, czas jego adaptacji po odłączeniu akumulatora to 4 godziny, widać ile trzeba jeżdzić aby system był gotowy na 100 %.
- odkleiłem nalepkę ale nie było widać korków.
- podsyłam dokumentację od S&S może ktoś coś wymyśli z tym IBS.
- u mnie IBS posiada HW: 03.00, SW: 03.20 i numer 0 199 000 054, 12 V.
- jeszcze brakuje abym musiał jechać na upgrade oprogramowania IBS-a.
- wszystko o IBS
--
http://www.automotive-eetimes.com/en...s_id=222901792
--
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-01-2014 o 16:55
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm