Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 97

Temat: Ładowanie akumulatora z auta z system Start & Stop.

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - podładuję akumulator opcją z *, czyli chyba 14.7 V i zobaczę co pokażą testy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Jeśli to fabryczny Exide, który jest w aucie od nowości to ładowanie nic mu nie pomoże bo najzwyczajniej kończy żywot
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to prawie roczny akumulator, zajechany małym przebiegiem. (chyba).
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    dobry akumulator.....
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ladowanie 100%.jpg
Wyświetleń:	211
Rozmiar:	42.1 KB
ID:	117913  

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bogas
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    MiTo 1,4MATB 135KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - to prawie roczny akumulator, zajechany małym przebiegiem. (chyba).
    Jesli to Exide, to wyciagnij korki, zobacz czy elektrolit zakrywa cele i czy nie ma na na plytach bialego nalotu.
    Moj ma 3,5 roku i jest w b. dobrej kondycji.

    Akumulator nie podlaczony powinno sie doladowywac raz na miesiac, max poltora, a jesli jest zainstalowany w samochodzie-najlepiej raz na tydzien (jesli auto nie jezdzi).

    Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Mój aku tez ma 3,5 roku,może nawet 4 jakby liczyć od jego daty produkcji , pomiar gęstośći elektrolitu pokazuje mi 100% praktycznie wszystkie cele równo. Poziom trzyma jak należy na max wiec odparowanie jest bardzo znikome, naładowany jest cały czas jak powinien bo po 5 min od podłączenia jest juz na full i procesor wyłącza. Z rozruchem nie ma problemu bo kręci dobrze - i na nic to wszystko skoro s&s tak i tak mi nie działa po mieście. Jedynie po dłuższej jeździe gdzieś w trasie czasem się włączy ale generalnie rzadko. Mam wrażenie że ten system żyje u mnie własnym życiem i robi sobie co chce :-D
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 13-01-2014 o 22:02

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w alfaOBD masz opcje logów z systemu S&S, zobacz co u ciebie powoduje problemy, chyba że ta funkcja nie jest ważna dla ciebie.

    - jak minie gwarancja to dobiorę się do korków w akumulatorze.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    kiedyś patrzyłem na te logi i były jakieś dziwne bo np. jako ostatni powód nie właczenia SS podawało nie zapiety pas podczas kiedy napewno był zapiety bo na czas testów bardzo tego pilnowałem, chyba ze bierze pod uwage też brak pasażera . Zasadniczo jesli system działa a nie jest spełniony jakis warunek do wyłaczenia silnika to na wyswietlaczu pojawia sie wowczas " system SS unvailable". Dawniej tak było ale obecnie to juz wystepuje bardzo rzadko - najczesciej nie pojawa sie żaden komunikat ani też system się nie uruchamia
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 14-01-2014 o 09:50

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Multiair
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Mój aku tez ma 3,5 roku,może nawet 4 jakby liczyć od jego daty produkcji , pomiar gęstośći elektrolitu pokazuje mi 100% praktycznie wszystkie cele równo. Poziom trzyma jak należy na max wiec odparowanie jest bardzo znikome, naładowany jest cały czas jak powinien bo po 5 min od podłączenia jest juz na full i procesor wyłącza. Z rozruchem nie ma problemu bo kręci dobrze - i na nic to wszystko skoro s&s tak i tak mi nie działa po mieście. Jedynie po dłuższej jeździe gdzieś w trasie czasem się włączy ale generalnie rzadko. Mam wrażenie że ten system żyje u mnie własnym życiem i robi sobie co chce :-D
    U mnie dotychczas S&S prawie zawsze działał (a więc jak były warunki spełnione). Akumulator ma teraz prawie 2.5 roku. Jeżdżę głównie po mieście, i co parę tygodni w daleką trasę (1.500 km w obie strony). Ostatnio zauważyłem, że S&S też zaczął własnym życiem żyć. Wystarczy, że samochód stoi jeden dzień w garażu, to przez dwa dni w ogóle S&S nie ma. Ok, akumulator musi się doładować. Dotychczas tak nie było, wystarczyło parę km przejechać i było ok. Do pracy mamy 15km w jedną stronę, samochód garażowany. Generalnie warunki dla akumulatora nie najgorsze. Zastanawiam się, co z tym zrobić. Podejrzewam, że akumulator może pomału padać. Chyba wybiorę się do serwisu, i niech się wypowiedzą, co z tym się dzieje. Znając życie, to akumulator padnie nagle o 12h w nocy, 200km od Warszawy przy -15. Chce takiej sytuacji uniknąć...

    W starym samochodzie do głowy by mi nie przyszło, że akumulator może po ponad 2 latach paść. Fabryczny Bosch chodził przez ponad 6 lat, a był to Diesel. No ale takie uroki S&S. Chyba więcej zawracania głowy niż pożytku.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - szkoda że nie można w jakiś sposób dotrzec do komunikatów tego urządzenia na akumulatorze IBS.
    - on podaje wszystkie dane o akumulatorze, czas jego adaptacji po odłączeniu akumulatora to 4 godziny, widać ile trzeba jeżdzić aby system był gotowy na 100 %.

    - odkleiłem nalepkę ale nie było widać korków.
    - podsyłam dokumentację od S&S może ktoś coś wymyśli z tym IBS.
    - u mnie IBS posiada HW: 03.00, SW: 03.20 i numer 0 199 000 054, 12 V.
    - jeszcze brakuje abym musiał jechać na upgrade oprogramowania IBS-a.
    - wszystko o IBS
    --
    http://www.automotive-eetimes.com/en...s_id=222901792
    --
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ecm-aku 001.JPG
Wyświetleń:	188
Rozmiar:	139.8 KB
ID:	118012   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ecm-aku 003.JPG
Wyświetleń:	197
Rozmiar:	123.2 KB
ID:	118013  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-01-2014 o 16:55
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. [Giulietta] System start & stop
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 27-05-2021, 21:42
  2. Ładowanie akumulatora.
    Utworzone przez lutek26 w dziale 147
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 18:58
  3. ładowanie akumulatora
    Utworzone przez emo94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 11:08
  4. [MiTo] system start&stop coś nie halo
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:03
  5. [159] System start stop
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 22:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory