Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Jaki Mapsensor do instalacji 4 Gas Green?

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie Jaki Mapsensor do instalacji 4 Gas Green?

    Witam. Mam instalacje 4 Gas Green. Padł mi chyba czujnik ciśnienia gazu. Podłączyłem kompa i wywaliło błąd "za małe ciśnienie gazu". Przy przyśpieszaniu poszarpywało trochę, potem co jakiś czas przerzucało na PB. Teraz wogóle nie chce się przełączyć na GAZ. Jak podpiąłem kompa i przez kompa wymuszałem przejście na GAZ to zaraz wracało na PB. Czy ten błąd wyżej napisany oznacza uwalony czujnik ciśnienia gazu? Jak tak to jaki czujnik by pasował do mojej instalacji? Teraz jak widziałem jest taki sam z wyglądu jak AEB-025. Dzwoniłem do gościa z alledrogo co sprzedawał taki czujnik i powiedział że moja centralka go nie łyknie bo intercars coś miesza z wiązkami. Inter cars dał mi namiar na gościa co montuje instalacje LPG, podjechałem do niego a on wyciąga mi AEB-025 tyle że oryginał i powiedział że będzie pasował. Kurde...Panowie jaki w końcu czujnik kupić? żeby było dobrze?

    - - - Updated - - -

    Właśnie wróciłem z samochodu. Podpiąłem LPG pod kompa, odpalam samochód na PB, wolne obroty, kasuje błąd w sterowniku LPG "za małe ciśnienie gazu", wymuszam programem przejście na LPG i ........ się przełączyło i za cholery nie chciało samo przejść na PB..hm... Przy podłączaniu kabla poruszałem jeszcze listwą wtryskową (Magic Jet) i tym Mapsensorem. Samochód na LPG chodził aż do pełnego nagrzania silnika. Pomyślałem że może coś w elektryce się obluzowało. Ale dla pewności....zgasiłem samochód. Odpalam na PB, sam automatycznie przeszło na gaz, zrobiłem rundkę 10 km... i nic. Tak jak by instalacja była dobra. Kurde już nic nie kumam.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Może Ci się trzpień w elektrozaworze na butli albo na reduktorze zacina i czasem masz słabe zasilanie reduktora fazą ciekła i stąd spadek ciśnienia gazu w instalacji pod obciążeniem i powrót na PB.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Grześ a może to wina filtrów. Szczerze mówiąc to ich nie wymieniałem jeszcze (3lata). Może to ich wina?

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał maybah Zobacz post
    Grześ a może to wina filtrów. Szczerze mówiąc to ich nie wymieniałem jeszcze (3lata). Może to ich wina?
    Po trzech latach to z filtra fazy ciekłej wysypiesz garść opiłków zacznij od nich.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Dzięki. jutro jadę zakupić i wymiana

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Dobra. Wymieniłem. Zauważyłem że delikatnie mi przepuszcza gaz przez tą śrubkę co się dokręca ten filterek do reduktora. Na tej śrubie jest jakaś podkładka, może to przez nią? trzeba ją wymienić? Jakim sposobem zlikwidować tą delikatną nieszczelność? Słyszałem że są jakieś pasty. A ta podkładka jaką ma śednicę otworu bo zapomniałem zmierzyć. Jak coś to bym jutro kupił.

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Kurde mol. Dziś jechałem na gazie do pracy, ładnie rano przerzuciło a wracałem na PB bo po przejechaniu 3 km przełączyło na PB. Co robić? Zaczyna mnie to już denerwować. Grześ co proponujesz?

    - - - Updated - - -

    Właśnie zatankowałem gaz bo myślałem że nie ma że się nie przełącza. Zatankowałem i nadal się nie przełącza. Najlepsze jest to że patrze na wskaźnik na butli a tam pokazuje że wogóle gazu nie ma. Wskazówka stoi na 0. O co chodzi?

    - - - Updated - - -

    To że na butli pokazuje 0 to może być przyczyna że nie przełącza na gaz?

Podobne wątki

  1. Podmiana overboost i mapsensor
    Utworzone przez Swiderek w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-12-2015, 14:31
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 17:31
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 08:18
  4. Mapsensor 1.6 TS
    Utworzone przez Tikal w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 12:43
  5. [166] Klocki - Red stuff czy green stuf?
    Utworzone przez Marcin166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 02-01-2009, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory