-
Alfa Romeo GT: Q2 a QV ?
Witam, mam na oku 2 egzemplarze.
zastanawiam się nad GT.
wyszukiwałem podobnych fraz o GT, ale nie bardzo znalazłem to czego szukam; dlatego zakładam nowy temat.
i tu moje pytanie, czym różni się wersja Q2 od QV z Q2?.
co to Q2 wiem, dlatego myślę że takie auto będzie moim celem.
możliwe, że auto zmienię dopiero za rok (czas pokaże, $ też), jednak przeszukuję internet lekko rozmarzony już dziś
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
zdaję sobie sprawę z kwot za te modele.
wymarzona byłaby czerwona z felgami o wzorze innym niż ten często spotykany w Q2 (tj. pięcioramienne felgi o grubym ramieniu bo dla mnie są zbyt ociężałe)
różnice w tym że w czerwonej jest materiał/ a czarnej skóra dostrzegam.
na pewno będę szukał auta z xenonami (posiadam w obecnej Lagunie i sobie chwalę, podobnie jak samo auto)
bardziej zastanawia mnie czym te modele by się różniły, czy QV sam w sobie dla samej koniczynki jest bardziej poszukiwany/ więcej wart? być może w przyszłości będzie taką "gratką" dla kolekcjonerów? Takową GT chciałbym zatrzymać u siebie dożywotnio.
to moja pierwsza dłuższa wypowiedź na forum. jest troszkę nieskładna językowo dlatego przepraszam jeśli nie napisałem poprawnie czegoś lub się przejęzyczyłem.
-
GT Q2 znam
GT QV - nie znam
-
Użytkownik
Alfa i Omega
-
pomińmy kwestię $. przeszukuję mobile bo tam jest większy wybór niż w PL.
ta koniczynka (z tyłu i na tylnych słupkach jest fabrycznie, spotkałem się już z kilkoma takimi egzemplarzami) i właśnie o to mi chodziło, to była jakaś krótka seria, coś ekstra? warto się tym interesować?
-
QV była wersją fabryczną końca produkcji GT, w Polsce w cennikach nie występowała, z tego co pamiętam nie miała montowanego Q2. W niemieckich ogłoszeniach trochę ich widziałem. Osobna seria QV była też przygotowana przez dealerów w UK, (łatwo to wyguglować). Była nawet wersja Oro - ale tylko na Japonię. Co do wartości kolekcjonerskiej - nie miałbym zbyt wielkich oczekiwań, jak to u AR pod koniec "życia" modelu stosowali kolejne zabiegi marketingowe, a w tym są naprawdę świetni (biorąc pod uwagę, że w historii AR oznaczenie QV obok GTA stosowano do tych bardziej sportowych modeli). Pozdrawiam :-D
W ogłoszeniu faktycznie piszą o QV z Q2 musiałbyś poszukać w specyfikacjach dla D.
Pod koniec produkcji 1.9 miała też wariant 170 KM (ale nie w PL), więc u zachodnich sąsiadów wersje mogły być na tyle różnie konfigurowane, że ciężko będzie krótko wskazać zasadnicze różnice.
Ostatnio edytowane przez Archi ; 26-01-2013 o 22:16
-
super. dzięki wielkie za odpowiedz(i)! pozdrawiam
-
Alfa Romeo na swój setny jubileusz wprowadza limitowaną serię modelu GT. Specjalna edycja dedykowana jest tylko na japoński rynek. Limitowana edycja nazywać się będzie „Quadrifoglio d’Oro”, czyli w naszym języku „złota koniczyna”.
Plakietką złotej koniczyny Alfa pieczętowała zwykle swoje najwyższe wersje w dawnych latach. Teraz to oznaczenie powraca do modelu GT, który został specjalnie przygotowany na rynek japoński. To co wyróżnia limitowaną wersję to fabrycznie montowane 5-ramienne felgi 18″ wyposażone w opony 225/40. Zaciski hamulców pokryte będą czerwoną farbą, a przedni zderzak otrzymał chromowaną wstawkę. Wewnątrz samochodu została użyta tapicerka skórzana, którą obszyto sportowe fotele. Na desce rozdzielczej zagościły sportowe wskaźniki z czerwonym podświetleniem, a na pedały zostały założone metalowe nakładki. Japońska Alfa będzie dostępna z 2 litrowym benzynowym silnikiem JTS o mocy 166KM. Moc przekazywana będzie za pośrednictwem 5 stopniowej przekładni Selespeed. Powstanie tylko 60 egzemplarzy. Każdy został wyceniony na
3.850.000 Yenów (33 900€)
no wyróżnienie jak diabli 
black line ? he he
Tagi dla tego tematu
Uprawnienia
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum