Czyli o 17:30?
Też tak mówię, jak się sprzeda, to widocznie nie była Ci pisana.
VIN jest już w obróbce.
Czyli o 17:30?
Też tak mówię, jak się sprzeda, to widocznie nie była Ci pisana.
VIN jest już w obróbce.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
OK.........
Cena jeszcze by uszła, bo przebieg już zaczyna być z gatunku "niehandlowych" oraz pojemność silnika odstraszy część kupujących. Osobiście nie lubię aut, które zrobiły takie przebiegi w Polsce - porównując je z autami z Zachodu mają zawieszenie zużyte w takim samym stopniu, jakby zrobiły 2x większe przebiegi np. w Holandii. Przy 159 w pewnym momencie dochodzi do bardzo kosztownych napraw elementów zawieszenia (np. tylne zwrotnice, cena c.a. 900 PLN za sztukę, tylko oryginał lub bardzo zdolny mechanik, który dobierze tuleje i wtedy można to zamknąć w 1/3 tej kwoty - ale przyjmij wariant negatywny), do tego JTS po takim kilometrażu na 99% będzie dysponował mocą o 10-15% niższą, niż deklaruje producent (nagary w głowicy). Producent zapewnia, że niby sobie z tym tematem poradzono, ale jakoś dziwne mam wrażenie, że to są tylko czcze przechwałki, bo ostatnio miałem taką głowicę na warsztacie i ciekawie to nie wyglądało.
Jeśli nie zamierzasz tym samochodem robić nie wiadomo jakich kilometrów - to spokojnie go posprawdzać z kimś, kto ma o tych autach pojęcie (szerszeń się deklaruje, to sobie powinien poradzić) - przy czym zaryzykowałbym 200 PLN i zmierzenie mocy na hamowni. Bo jak Ci wyjdzie, że masz w nim realnie 160 koni, to się niemiło potem zdziwisz, jakie są koszty przywrócenia silnika do nominalnej mocy.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Auto w stanie idealnym. Można powiedzieć, że unikat, biorąc pod uwagę to, co ostatnio oglądałem.
Na budziku 165 tys. km, na krokomierzu 162 tys. km.
Delikatnie malowana klapa tylna, w granicach 200-210um (wizualnie bez zastrzeżeń), reszta fabryczna, ciągłość ocynku, drobne odpryski na masce od kamyków, patent z ochronnymi naklejkami na nadrożach (to na +).
Wnętrze w doskonałym stanie, żadnych wyłamań, czy ubytków, gruby, przyjemny w dotyku welur (nie Alfatex), jeszcze czuć fabrykę. Jedna szyba z 2006 roku (reszta 2007), ale to akurat możliwe.
Wydruk z ASO ze wszystkimi naprawami i wymianami, potwierdzony przez mojego kolegę (ale o tym niżej), książka, dwa klucze.
Brak błędów na wszystkich sterownikach.
Brak jednej naklejki Giugiaro i tych na tylnej klapie (chyba faktycznie komuś brakowało).
Jazda próbna - pierwszy raz jeździłem 2.2 i powiem, że jestem pod wrażeniem. Miałem wrażenie, jakby czasem silnik trochę nierówno gadał (obroty +/-20-50), ale na kompie nie było tego widać. Nie wiem, może szukałem dziury w całym. Biegi wchodziły idealnie. Brak niepokojących odgłosów z zawiasu, żadnych przechyłów, bujania, etc (a Hallera raczej słabo wygląda). Oczywiście, żeby mieć 100% pewność trzeba wziąć na szarpaki, ale moim zdaniem nic strasznego nie wyjdzie. Żadnego skrzypienia plastyków.
Zdjęć nie robiłem, bo nie było sensu. Poza tym zmierzchało.
Kolega w ASO potwierdził - auto zakupione we Wrocku, w leasingu w Prime Car Management, serwisowane jak w zegarku, kilka grubych wymian (np. maglownica), ostatni serwis w lutym tego roku przy 150 tys. km. Użytkowane przez jakiegoś dyrka w długich trasach (i to widać po wnętrzu).
Podsumowanie - jak akceptujesz tą wersję wyposażenia i JTS, to bierz chłopie i się nie zastanawiaj!
Zbiłem cenę na 34 tys., chociaż się opierali. Pomógł argument, że przyjedziesz z daleka i to Twoja pierwsza Alfa więc trzeba Cię zachęcić. Jako gratis dostaniesz nowe, oryginalne znaczki AR na przednią i tylną klapę oraz nowy zapas, wszystko jest w bagażniku. Grill już wymienili, bo podobno też był trochę poobijany od kamieni i nie wyglądało to dobrze. Wierzę im, byli sympatyczni.
Szerszeniowi przywozisz naprawdę fajny zestaw kluczy Proxxon (coś sobie wybiorę, bo kilka już mam) i przyjeżdżasz wyścigówką na test obwodnicowy.
To by było tyle.
Poniżej masz logi jak Ci mało.
Tested device: Injection Bosch Motronic MeD7.6.1 CF4/EOBD (engine 1.9/2.2)
___________________
DEVICE INFO:
Fiat drawing number: 55207928
Hardware number: 0261S01045
Hardware version: 00
Software number: 1037380127
Software version: 0405
Homologation number:
ISO code: 08070704EF
Programming date: 24/02/2007
Engine startup: Allowed
Injection control unit: Programmed
Universal code: Not enabled
Dedicated line: Not present
Odometer, km: 162603,4
Number of overrevs: 73
Max engine speed counter, msec: 65600
Max RPM reached: 7120
Number of flash ROM rewrites: 0
Odometer at last rewrite: 0,0 km
Brake pedal light: Off
Brake pedal: Released
Set Cruise deceleration(-): Not requested
Set Cruise acceleration(+): Not requested
Cruise switch: On
Cruise restore button(RCL): Released
Battery voltage: 14,22
V
Mixture preparation mode: Homogeneous
Throttle learn phase: 0
Atmospheric pressure, mbar: 431,29
Cooling fan 1: Not active
Cooling fan 2: Not active
Detonation check: Not activated
Key position: MAR
Clutch pedal: Released
Brake pedal: Released
Conditioner enable request: Not activated
Conditioner compressor: Not activated
Engine status: Idle
Cut-off status: Not activated
Engine warmup: ==
Lambda 1 status above catalyzer: Closed loop
Lambda 2 status above catalyzer: Closed loop
Catalyzer 1 warmup: Not active
Lambda 1 status below catalyzer: Open loop
Lambda 2 status below catalyzer: Open loop
Evaporation control valve: Active
Type of gearbox installed: Mechanical
Control Unit Power Supply: Absent
Catalyzer 1: Present
Anti-skid (ASR): Present
Engine shut-down from automatic gearbox: Not requested
Failure lamp: Off
Throttle Position learning: Deactivated
Throttle learn results: Correct
Throttle learn status: Not enabled
Throttle learn storage: Terminated
Throttle learn inhibit: Yes
Acceleration pedal movement: None
Safety cut-off: None
Cut-off (motorised throttle): None
Throttle power supply: OK
Recovery (throttle error): None
Recovery (torque reduction): None
Tested device: Air Bag TRW MY 03 (2F-2P-2L-2T-1G-I)
___________________
DEVICE INFO:
Fiat drawing number: 50507543
Hardware number: 39401813
Hardware version: 03
Software number: x29a_3505
Software version: 0209
Homologation number: 000000
ISO code: EA07088351
Programming date: 17/09/2007
Battery voltage: 14,0 V
1st level driver airbag resistance: 3,0 Ohm
2nd level driver airbag resistance: 3,0 Ohm
1st level passenger airbag resistance: 2,0 Ohm
2nd level passenger airbag resistance: 2,0 Ohm
Driver pretensioner resistance: 2,0 Ohm
Passenger pretensioner resistance: 2,0 Ohm
Driver side airbag resistance: 2,0 Ohm
Passenger side airbag resistance: 2,0 Ohm
Driver curtain airbag resistance: 2,0 Ohm
Passenger curtain airbag resistance: 2,0 Ohm
Driver knee guard resistance: 2,0 Ohm
Driver belt current: 24,0 mA
Passenger belt current: 24,0 mA
Front airbag exclusion switch current: 24,0 mA
Passenger pressure sensor current: 0,0 mA
Instrument Panel (NQS): Active
Trip computer: Active
Body computer: Active
Failure warning lamp status (from CAN): No error
Passenger airbag exclusion warning lamp (from CAN): No error
Seat belt warning lamp (from CAN): No error
Failure lamp: Off
Passenger airbag&knee guard: Enabled
Passenger present sensor: Not present
Passenger airbag exclusion switch: On
Passenger airbag exclusion warning lamp: Off
Pretensioners cut-in: 0
Side airbag trigger: 0
Driver seat belt: Not fastened
Front passenger seat belt: Not fastened
Rear side airbags exclusion switch: On
Rear side airbag exclusion warning lamp: Off
Rear side airbags: Disabled by control unit
Tested device: Body Computer Marelli 3
___________________
No faults reported by the unit!
Tested device: Body Computer Marelli 3
___________________
DEVICE INFO:
Fiat drawing number: 50510080
Hardware number: BC939.91_00
Hardware version: 0C
Software number: 09890170011
Software version: 0500
Homologation number: 000074
ISO code: 40831F043B
Programming date: 07/05/2007
FLORENCE Code: 21140010606
System configuration: RF receiver and Alarm
Country standard configured: E.E.C.
Body computer programming status: Protected
'Alarm ON' counter: 5290
Last alarm: Tilt sensor
Last 10 alarms: No alarms stored
Power mode: Normal
____________
System status:
Front left door: Open
Rear left door: Closed
Front right door: Closed
Rear right door: Closed
Boot open. switch negative: Not active
Boot lock enable signal: Not active
Inertia switch: Not active
Left indicator: Not activated
Right indicator: Not activated
High beam headlights flash: Not activated
Hazard lights: Not activated
Boot lid: Closed
Bonnet: Closed
Heated rear window: Not activated
Rear foglights: Not activated
Headlamp washer: Not activated
Brake pads: Normal
Brake fluid level: Normal
Parking brake: Released
Foglights: Not activated
Key position: MAR
Key signal: Off
High-beam headlights: Not activated
Alarm wiring: No
Stop lights: Not activated
Reversing lights: Off
Anti-lift alarm disable/Electric power steering: Not activated
Parking input: Not active
Alternator status: Recharging
Lights control: Lights off
____________
Code type: Programmed by Fiat
Code requested by Engine Control Unit: Received
Engine Control Unit: Programmed
Code: Programmed
Communication with engine ECU: Active
Transponder message line: C-CAN
Code status bytes: 6012
Tested device: Electronic key TRW (Teg Reader)
___________________
No faults reported by the unit!
Tested device: Electronic key TRW (Teg Reader)
___________________
DEVICE INFO:
Fiat drawing number: 156049312
Hardware number: 5.4
Hardware version: 00
Software number: 13.7
Software version: 0000
Homologation number:
ISO code: 6E0701044F
Programming date: 13/07/2007
TEG status: Inserted blocked
TEG enable switch: OK
TEG lock/unlock motor: OK
Transponder aerial: OK
TEG authentication: Secret code valid
TEG identification: TEG valid
Battery voltage: 14,2 V
Programmed transponder: Yes
TEG: Present
Body Computer from CAN: Programmed
Code type: Programmed by Fiat
Minicrypt received from Body: Correct
Minicrypt from Steering Lock (NBS): Correct
Transponder disabled: No
Programmable transponder: No
Number of TEGs enabled: 2
Number of last TEG used: 2
Number of TEGs disabled: 0
Number of last TEG RF used: 2
TEG Battery: Charged
Number of RF TEGs enabled: 2
Door lock TEG button: Released
Door unlock TEG button: Released
Boot unlock TEG button: Pressed
Power consumption mode: Normal
Tested device: Instrument panel Siemens 2
___________________
DEVICE INFO:
Fiat drawing number: 156079249
Hardware number: A2C53258526
Hardware version: 00
Software number: AR939 MD ad
Software version: 1414
Homologation number:
ISO code: 32839E042C
Programming date: 13/09/2007
Km value read: 165907,0 km
Odometer at last servicing: 150026,0 km
Date of last servicing: 24/02/2011
Number of servicings: 4
Servicing interval: 30000 km
Servicing period: 365 days
Number of days since last servicing: 238
Load status: Not active
Time: 1841
Date: 12/02/2006
Water temperature: 83,0 Deg.C
Car speed: 0,0 km/h
Fuel gauge: 32,0 %
Engine RPM: 800 rpm
Distance till next servicing: 14119 km
Days till next servicing: 127 days
Engine oil temperature: 67 Deg.C
Engine oil level: 6th bar level
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Czyli 2.2 w tej budzie daje radę?
[QUOTE=Alfik84;693287]Czyli 2.2 w tej budzie daje radę?[/QUOTE
Miałem taką testówke i całkiem przyjemnie to przyśpiesza . Kolego szerszeń jestem pod wrażeniem![]()
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
dokladnie to sie nazywa pomoc, zreszta juz nie pierwszy raz kolega szerszen jezdzi i mierzy
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Tak. Radzi sobie świetnie.
Byłem sceptycznie nastawiony do JTS, może nawet bardziej niż Tomek_KRK. Sceptycyzm wynikał z zasłyszanych opinii, bo sam nie miałem jeszcze JTSa, a tylko jeździłem 2.0. Oczywiście nie wiem, jak kwestie eksploatacyjne, ale mocowo naprawdę jest OK.
Hipotetycznie, gdybym miał wybierać miedzy JTS a JTD (do którego bym musiał spokojnie dopłacić dyszkę, jak nie lepiej, za auto w takim stanie), to chyba bym wybrał JTS.
Myślę, że ten egzemplarz długo pocieszy przyszłego właściciela.
---------- Post added at 07:50 ---------- Previous post was at 07:49 ----------
Sie wie. Fachura ;-)
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Bylim, widzielim.... Jest OK. Czekam na akceptacje zony. Dla Kolegi Szerszenia wielka w..... itd.....
---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:22 ----------
I do kolegow z Krakowa.......... my tu nie lubimy jak z " partyzanta " dzwonia i obiecuja....
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów