Założyłem wczoraj Mikody GT z klockami TRW, zrobiłem jakieś 150-200km, dosłownie z każdym kilometrem lepsze hamowanie, na razie jeszcze ich nie katuję, ale już widzę, że na sporo je będzie staćTylko będzie kasa, zakładam taki sam zestaw na tył.
Założyłem wczoraj Mikody GT z klockami TRW, zrobiłem jakieś 150-200km, dosłownie z każdym kilometrem lepsze hamowanie, na razie jeszcze ich nie katuję, ale już widzę, że na sporo je będzie staćTylko będzie kasa, zakładam taki sam zestaw na tył.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Nie jest to reklamaAle mysle ze warto wspomniec ze mozna dostac te tarcze w warszawie
mikoda.waw.pl
A turtaj nawet frezowane i nawiercane (+50zł)
http://www.tarczpol.pl/
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Witam,
ja od 2 miesięcy śmigam na nowych tarczach Mikoda GT i klockach TRW. Robiony jednocześnie tył i przód, w standardzie nowy płyn.
Opinia jak najbardziej pozytywna, zdecydowanie lepiej łapią nagrzane.
Niestety dziś dopadło mnie nieszczęście
szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/show...324#post372324
![]()
Już kilkakrotnie chwaliłem nawiercane tarcze mikody za skuteczność hamowania przede wszystkim.
Jednak czy tylko ja zauważyłem przyspieszone ich zużywanie w porównaniu z tarczami innych producentów? Może mi się tylko zdawało.
Niestety z przykrością donosze o śmierci moich mikod /popękały/ po przebiegu ok 17000 do 20000km.Poszły do reklamacji zobaczymy co na to producent. Najciekawsze,że z jednej strony wyjechane do zera na frezach
__________________Jak narazie próbują zwalić wine na zaciski.A zaciski pracują jak trzeba.Czepili się ,ze piasta nie miedziowana sic.!
Powidziałem im,że gdybym chciał ich naciągnąć wysłał bym fotki i paragon jak chcieli i uznali by mi reklamacje bez szemrania.A mi zależało aby je obejzeli i sami stwierdzili co jest nie teges.
Gdyby zaciski stały to by mi sie grzały i napewno bym to czuł.
Zreszta założyłem drugie tarcze i bez problemu po hamowaniu przepycham samochód.A zacisków nie czyściłem tylko całe zdjąłem i założyłem drugie tarcze.
__________________
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts